| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MOŽNOSTI PROMOCIJE SLOVENSKEGA TURIZMA V TUJINI
Meta Prezelj, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V prvem delu diplomskega dela smo opisali glavne značilnosti turizma in turizma kot poslovnega procesa ter definirali elemente trženjskega spleta, še posebno promocije. Izpostavili smo pomembnost imidža države in tržne znamke ter poskušali ugotoviti, zakaj na teh področjih Slovenija ni konkurenča ostalim evropskim državam. V drugem delu diplomskega dela smo v okviru študijske izmenjave na Češkem izvedli anketo med študenti Ekonomske fakultete v Ostravi. Želeli smo izpostaviti nekatere lastnosti češkega študenta kot potencialnega turista v Sloveniji ter njegove potovalne navade. Polovici študentov smo pokazali predstavitveni video Slovenije in merili vpliv videa na njihov odziv in mnenje o Sloveniji ter te rezultate primerjali z rezultati tistih študentov, ki videa niso videli. Testirali smo tudi pravilnost postavljenih hipotez ter rezultate numerično in grafično predstavili. V zadnjem delu naloge smo v zaključku obdelali postavljene cilje in podali konkretne predloge za izboljšanje stanja.
Keywords: Turizem, trženjski splet, promocija turizma, trajnostni turizem, tržna znamka
Published: 28.02.2012; Views: 985; Downloads: 134
.pdf Full text (2,05 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica