| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
MODEL UVAJANJA UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V KULTURNI DEJAVNOSTI
Mensur Hodžić, 2011, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava problematiko upravljanja odnosov s strankami v kulturni dejavnosti. V magistrskem delu so pojasnjeni vsi bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami. Teoretični prispevek bo lahko vodilo vsem, ki se nameravajo ali se že ukvarjajo s področjem, ki ga v tem delu obravnavam. Na enem mestu so združeni bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami: • teorija sistemov za upravljanje s strankami, • uvajanje CRM, • poslovno obveščanje, • računalništvo v oblaku, • socialna omrežja, • kontaktni centri, • programske rešitve. V osrednjem delu sem izdelal model upravljanja odnosov s strankami v kulturni organizaciji, kjer sem opisal dejavnike, ki vplivajo na vzpostavitev celovitega sistema za upravljanje odnosov s strankami. Posebej sem se osredotočil na model analitičnega sistema upravljanja odnosov s strankami
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, poslovno obveščanje, kontaktni center, računalništvo v oblaku, socialno omrežje.
Published: 01.08.2011; Views: 1761; Downloads: 204
.pdf Full text (2,72 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica