| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
AVTOMATIZACIJA FREZALNEGA CENTRA V OBDELOVALNI CELICI
Matjaž Adler, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je opisan proces avtomatizacije modela obdelovalne celice MOFA. Opisan je celoten proces načrtovanja avtomatiziranega sistema, pri katerem so sinergijsko obravnavani vsi vidiki: mehanski, elektronski in informacijski. Kot krmilnik so bili uporabljeni trije sistemi: SIEMENS S200, SIEMENS S300 in komunkiacijski vmesnik PHOENIX contact, ki je bil krmiljen iz PC-ja z nameščenim Windows® XP. Za vsakega posebej smo uporabili pripadajoč program za programiranje posameznega krmilnika. Komunikacija med krmilnikoma (SIEMENS S200 in S300), PC-jem in obdelovalno celico je bila vzpostavljena s serijskimi kabli, medtem, ko je komunikacija med komunikacijskim vmesnikom ter PC-jem, potekala po Modbus/TCP protokolu. Obdelovalna celica je bila povezana s serijskimi kabli. Opisani so vsi uporabljeni protokoli, standardi, ter rešitve pri avtomatizaciji obdelovalne celice MOFA.
Keywords: avtomatizacija, model frezalnega stroja, PC-krmilnik, komunikacijski vmesnik
Published: 31.01.2012; Views: 1463; Downloads: 129
.pdf Full text (2,17 MB)

2.
VODENJE POGONA VOZILA ZA NAČRTOVANJE OKOLJU PRIJAZNE VOŽNJE
Matjaž Adler, 2012, master's thesis

Abstract: V sodelovanju s podjetjem Virtual Vehicle (ViF-Virtuelle Fahrzeug) iz Avstrije sem v okviru magistrske naloge dobil model vozila, kateri je bil v podjetju uporabljen za testiranje nizkih frekvenc vibracij na okvirju vozila. Model je zgrajen v Matlab/Simulinku. Ta model sem testiral, spremenil in dogradil vrsto mehanskih komponent ( avtomatični menjalnik, zavorni sistem, sistem za porabo goriva, vozne cikle in naklon cestišča). Glavni cilj v magistrski nalogi je bil, narediti regulacijo, katera bo regulirala želeno hitrost in porabo goriva. Model je bil precej kompleksen, zato je bilo potrebno pred implementacijo ustreznega regulatorja, pošteno spremenit zgradbo modela. Za zmanjšanje porabe goriva, sem manipuliral s prestavljanjem na avtomatskem menjalniku tako, da je prestavljanje izvršeno ob optimalni porabi goriva. Regulacija je izvedena na različnih standariziranih voznih ciklih ( NEUDC, EUDC, ECE15,...), regulacija bo izvedena s PI regulatorjem. V te vozne cikle pa je bil naknadno vključen tudi naklon cestišča. V prihodnosti bo možno ta model prenesti na strojno opremo, ki deluje v realnem času (MicroAutoBox), to je naprava ki jo proizvaja dSpace. Ta naprava se uporablja za realno časovne simulacije, implementiramo pa jo lahko tudi na mehanske sisteme, na primer v avtomobil.
Keywords: avtomobil, avtomatski menjalnik, Matlab/SIMULINK, PI regulacija, optimizacija
Published: 14.11.2012; Views: 1068; Downloads: 39
URL Link to full text

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica