| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza medijskih vsebin v predvolilni kampanji v ZDA : diplomsko delo
Matic Mernik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je teoretična in empirična raziskava o vplivu in vlogi medijev v politiki in političnih kampanjah. Pregled literature zajema opredelitev medijev in politike s prikazom njune povezanosti. Prikažemo funkcije in vlogo medijev v političnih kampanjah. Politično komuniciranje predstavimo kot osrednjo točko političnega trženja in pojasnimo medije kot posrednike pri komuniciranju. Ovrednotimo vlogo konvencionalnih in sodobnih medijev ter pojasnimo pomen e-participacije. Aplikativni del diplomskega dela obravnava ameriške predsedniške volitve (2016). V začetku predstavimo ozadje volitev in ameriški volilni sistem. Analiziramo objave izbranih tiskanih medijev in objave obeh kandidatov na družbenih omrežjih. Predstavljeni so rezultati analiz, spoznanja celotnega dela pa diskutiramo v razpravi. Sklepno poglavje zaključujemo s predstavitvijo ključnih ugotovitev.
Keywords: mediji, politika, politično komuniciranje, predsedniške volitve, ZDA
Published in DKUM: 13.08.2019; Views: 1675; Downloads: 327
.pdf Full text (4,04 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica