| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Published: 05.02.2010; Views: 2602; Downloads: 405
.pdf Full text (1,91 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica