| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
COMPREHENSION OF HUMOR IN YOUNG LEARNERS OF ENGLISH IN SLOVENIA
Mateja Cartl, 2014, master's thesis

Abstract: The master's thesis deals with the analysis of coursebooks for high school students, published by Oxford UP. Specifically we were interested in the amount of humor included, its types, its purpose and whether humor in coursebooks is culturally bound. The thesis also deals with the amount of humor understood by students. It examines the role of gender, class and school. The study involved 345 students from different grammar and vocational schools from the Education Institute in Maribor. The data for students were gained with the help of the questionnaire. The Coursebook analysis showed that there is not enough humor included in the coursebooks. Humor that is included, however, lacks type diversity. Further, the results from the analyzed student’s answers show that the students understand humor; however, most of the students (especially male students and students that go to vocational school) do not find the cartoons which contain general humor funny. The students preferred culturally bound humor.
Keywords: humor, benefits, disadvantages, coursebooks, comprehension.
Published in DKUM: 28.07.2014; Views: 1673; Downloads: 181
.pdf Full text (1,65 MB)

2.
VRSTNIŠKA MEDIACIJA Z VIDIKA UČENCEV IN UČITELJEV V OSNOVNIH ŠOLAH
Mateja Cartl, 2013, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga zajema oceno uspešnosti in primernosti vrstniške mediacije z vidika učencev šestega in devetega razreda. Pri tem je bila preverjena vloga spola, razreda in izkušenj. Podana je tudi ocena učinkovitosti in uveljavljanja vrstniške mediacije z vidika stališč učiteljev, glede na delovno dobo, delovno mesto in izkušnje z vrstniško mediacijo. V raziskavi je sodelovalo 395 učencev in 118 učiteljev določenih osnovnih šol na področju Zavoda za šolstvo Maribor. Podatki za učence so bili pridobljeni s pomočjo anketnega vprašalnika, podatki za učitelje pa s pomočjo lestvice stališč. Rezultati za učence so pokazali, da vrstniška mediacija še ne dosega želenih učinkov. Večina učencev še ne zaznava koristi vrstniške mediacije, še zlasti ne zmanjšanja nasilja na šoli. Mnogi vrstniško mediacijo dojemajo kot priložnost za izognitev kazni. Prav tako vpleteni učenci pogosteje kot izvajalci menijo, da je izvajanje vrstniške mediacije zahtevno in nevarno. Rezultati za učitelje so pokazali, da imajo učitelji pozitivno stališče tako do učinkovitosti, kot tudi uveljavljanja vrstniške mediacije. Učitelji so najbolj soglašali s pozitivnimi učinki vrstniške mediacije na področju komunikacije, medosebnih odnosov in za tem na področju učenčeve samopodobe (to so potrdili predvsem učitelji z višjo delovno dobo in izkušnjami). Nekoliko bolj so bili učitelji zadržani pri njenih učinkih na pouk in še zlasti pri razbremenjevanju učiteljev in staršev.
Keywords: teorija motivacije, socialni odnosi, konflikt, disciplina, mediacija, vrstniška mediacija
Published in DKUM: 28.07.2014; Views: 2668; Downloads: 409
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica