| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH KOT DEL CELOVITEGA OBVLADOVANJA KAKOVOSTI V MAJHNIH PODJETJIH V SLOVENIJI
Mateja Ajdič, 2012, master's thesis

Abstract: Podjetja se vedno bolj zavedajo, da je spremembe na trgu in nove načine delovanja mogoče obvladati zgolj tako, da začnejo več pozornosti namenjati zaposlenim, naložbam vanje ter njihovemu razvoju; le na tak način bodo zaposleni prispevali k dolgoročni konkurenčnosti in uspešnosti podjetja. Tako je danes eden pomembnejših izzivov, s katerim se podjetja soočajo: kako pravilno motivirati zaposlene oziroma kako ustvariti okolje, v katerem bodo le-ti dosegli svoje osebne cilje in hkrati uresničevali cilje podjetja. Magistrsko nalogo sestavljata dva dela: v prvem delu predstavljamo teoretična izhodišča s področja celovitega obvladovanja kakovosti, internega marketinga in zadovoljstva zaposlenih; v drugem delu pa predstavljamo rezultate empirične aplikacije merjenja zadovoljstva zaposlenih v majhnih podjetjih v Sloveniji. V okviru naše raziskave smo prikazali in analizirali dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih, preučili povezavo med le-temi in splošnim ter celotnim zadovoljstvom zaposlenih in preučili povezavo med posameznimi kategorijami organizacijske klime. Na podlagi zbranih podatkov smo preverili vse vnaprej zastavljene raziskovalne hipoteze in ugotovili naslednje: ocene celotnega zadovoljstva zaposlenih se sicer ne razlikujejo glede na spol in izobrazbo zaposlenih, se pa razlikujejo glede na starost in delovni staž vprašanih; obstaja pozitivna povezanost med celotnim zadovoljstvom in določenimi dejavniki le-tega (vsebina dela, delovni pogoji, odnosi z vodstvom ter odnosi s sodelavci); obstaja statistično pomembna razlika med povprečno oceno splošnega zadovoljstva in povprečno oceno celotnega zadovoljstva zaposlenih; zaposleni v majhnih podjetjih v Sloveniji so bolj zadovoljni z odnosi s sodelavci in vsebino dela kot s plačo ter možnostmi izobraževanja in dodatnega usposabljanja; zaposleni v majhnih podjetjih v Sloveniji so bolje ocenili odnos do kakovosti in notranje odnose kot pa vodenje ter notranje komuniciranje in informiranje. S pomočjo magistrske naloge smo opozorili na ključen pomen zadovoljstva zaposlenih in organizacijske klime za uspešnost podjetij in prikazali, kako lahko merjenje zadovoljstva zaposlenih podjetjem omogoča prepoznavanje in spremljanje lastnih prednosti in slabosti ter usmerjanje prizadevanj za prihodnje poslovanje podjetja.
Keywords: celovito obvladovanje kakovosti (TQM), zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska klima, motivacija
Published: 30.05.2012; Views: 1852; Downloads: 417
.pdf Full text (2,22 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica