| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SVET KOT NAVIDEZNA RESNIČNOST
Mateja Škornik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjem desetletju lahko sledimo razvoju popolnoma novih kategorij spletnih strani. Spletne strani, ki so od začetka popolnoma 'prazne', sčasoma naselijo obiskovalci, ki z gradnjo in uporabo nenaseljenih navideznih območij postanejo prebivalci navideznih skupnosti. Ne na Luni in še manj na Marsu, ampak tu, v teh navideznih svetovih, nove skupnosti ustvarjajo svoja prebivališča. Dejanski pomen besede 'navidezen' je 'neresničen' in pomeni 'prisotnost nečesa, kar ni določeno'. Hiter razvoj navideznih skupnosti briše meje med navideznim (neresničnim) in fizičnim (resničnim) svetom. Nadaljnji razvoj in širjenje navideznih svetov pa nam odpirata praktično še neraziskane možnosti za razvoj družbe v gospodarskem, kulturnem in socialnem smislu. Seznanimo se z enimi izmed navideznih svetov — navideznim svetom Second Life. Z izvedbo in primarno analizo rezultatov spletnega vprašalnika proučimo in določimo značilnosti dejanskih uporabnikov tega 'drugega življenja'.
Keywords: navidezni svet, navidezna resničnost, avatar, Second Life, kibernetski prostor, interaktivnost
Published: 07.09.2009; Views: 11159; Downloads: 355 
(1 vote)
.pdf Full text (2,34 MB)

2.
Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica