| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJSKI NAČRT TURISTIČNE AGENCIJE SONČEK V ČASU GOSPODARSKE RECESIJE
Mateja Šemrl, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Prvi del diplomskega dela predstavlja sestavne dele trženjskega načrtovanja. Opredelimo faze v pripravi načrta trženja: analiza zunanjih in notranjih dejavnikov, določimo cilje, ki morajo biti merljivi, dosegljivi, spodbudni in usklajeni. Izberemo primerno strategijo, ki bo pripomogla k konkurenčni prednosti podjetja, sledi izvedba načrta, ugotavljanje rezultatov in seveda nadzor samega procesa. Opredelimo gospodarsko krizo, vzroke in posledice krize ter kakšne so napovedi za prihodnje. Naloga se osredotoča na strateško trženjsko načrtovanje v času gospodarske recesije. V drugem delu predstavimo Turistično agencijo Sonček, ki je na turističnem trgu prisotna že od leta 1993 in predstavlja eno od vodilnih turističnih agencij v Sloveniji. Kako gospodarska kriza vpliva na njen trženjski nastop in na kak način ohranja konkurenčno prednost.
Keywords: trženjski načrt, strateško načrtovanje, gospodarska recesija, kriza, turistična agencija
Published: 15.10.2010; Views: 3612; Downloads: 777
.pdf Full text (1,44 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica