| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ocena kakovosti spletnega mesta podjetja H&M
Matej Slatinšek, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Cilj naloge v teoretičnem delu je predstaviti kakovost z marketinškega vidika, opredelitev in nastanek spletnega mesta, pomen kakovosti spletnega mesta ter predstaviti vsebinski, grafični in tehnični vidik spletnega mesta. V empiričnem delu diplomske naloge je namen predstaviti podjetje H&M, ugotoviti, ali na svojem spletnem mestu ponujajo cenovno dostopne artikle, ali je spletno mesto enostavno za uporabo in na koncu tudi podati konkretne rešitve podjetju H&M o izboljšavi spletnega mesta. Empirični del diplomske naloge temelji na anketnem vprašalniku, s katerim smo pridobili mnenja uporabnikov spletnega mesta podjetja H&M. Na podlagi mnenj anketiranih smo sestavili rešitve oziroma izboljšave za spletno mesto.
Keywords: H&M, spletno mesto, kakovost, marketing
Published: 11.11.2020; Views: 110; Downloads: 33
.pdf Full text (974,45 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica