| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIKRITO OGLAŠEVANJE
Matej Krmelj, 2015, master's thesis

Abstract: Prikrito oglaševanje je novodobna strategija oglaševanja v različnih medijih. Oglaševalci želijo z njim povečati zanimanje za svojo blagovno znamko, ljudi pritegniti in jih na drugačen način pozvati k nakupnemu vedenju. Umeščanje blagovnih znamk znotraj programske vsebine želi na gledalca nezavedno vplivati s prikrito tehniko in tako doseči »pozitivno« mišljenje o videnem izdelku. To pa sproži razmišljanje o morebitnem nakupu. V nalogi smo natančno definirali osrednji pojem in ga ocenili z dobrimi ter slabimi lastnostmi. Prikazali smo njegovo širino, ki ni omejena zgolj na en medij, temveč je razvejana na vse možne medije. Podrobneje smo opisali primere in načine umeščanj, a se predvsem posvetili prikritemu oglaševanju v filmski produkciji. Temeljni cilj je bil zbiranje sekundarnih virov o umeščanju blagovnih znamk v film. Smiselno smo prikazali razvoj oglaševanja in pojavitev prikritega oglaševanja v filmu. Odgovorili smo na vprašanja kaj to sploh je, kako poteka, kakšno je v primerjavi s klasičnem oglaševanjem z vidika financ, kakšen vpliv ima na posameznika, na koga apelira ter kako učinkovito sploh je. Prikrito oglaševanje se je izkazalo za izredno popularno strategijo tako med oglaševalci kot med gledalci. Slednji preferirajo tovrstno oglaševanje, saj je prijaznejše in manj moteče. Oglaševalce in producente filmov pa to dejstvo veseli. Ti oglasi so za njih stroškovno znosnejši, za filmske mojstre pa umeščanje izdelkov v film pomeni dodatni pritok v proračun za film. Tako je nastal nov medijski prostor, ki zadovoljuje vse strani na trgu.
Keywords: prikrito oglaševanje, film, blagovna znamka, oglaševalci, oglas, umeščanje izdelkov.
Published in DKUM: 27.05.2015; Views: 4651; Downloads: 800
.pdf Full text (1,67 MB)

2.
VODENJE HOTELA
Matej Krmelj, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo govorili o vodenju hotela, lastnosti vodij, o njihovih izzivih in problematiki zaposlenih. Prvo poglavje vsebuje opredelitev problema, cilje in tezo, predpostavke in omejitve ter predvidene metode raziskovanja. V drugem poglavju smo opredelili vodenje, opisali managerja in kakšne so njegove naloge. Našteli smo najpogostejše stile vodenja ter temeljne sposobnosti vodenja. Naslednje poglavje je namenjeno predstavitvi kategorizaciji hotelov in največjim hotelskim združbam. Razložili smo tudi razliko med poslovanjem verige hotelov in individualnih hotelov ter problematika zaposlenih. Za konec smo vključili tudi analizo ankete in tako sprejeli nekaj odločitev ter ovrgli na začetku postavljeno tezo.
Keywords: Ključne besede: Hotel, vodenje, turizem, kategorizacija, verige hotelov, stil vodenja, problematika zaposlenih
Published in DKUM: 13.12.2011; Views: 4158; Downloads: 616
.pdf Full text (720,07 KB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica