1. Prenova celostne grafične podobe - "Ahat"Tilen Šarfer Veselič, 2024, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na preoblikovanje celostne grafične podobe trgovine Ahat, ki se ukvarja s prodajo kristalov in nakita. Teoretični del govori o grafičnem oblikovanju, elementih in funkcijah celostne grafične podobe ter analizi tako stare vizualne identitete, kot tudi konkurenčnih vizualnih identitet. V empiričnem delu smo z digitalnimi orodji le-to prenovili z namenom usklajevanja podobe in boljše vizualne prepoznavnosti. Med kreativnim procesom smo navdih in napotke črpali iz naučenega pri teoretičnem delu. Keywords: celostna grafična podoba, oblikovanje, vizualna identiteta Published in DKUM: 22.10.2024; Views: 0; Downloads: 9 Full text (3,07 MB) |
2. Kako namen in sporočilo vplivata na oblikovanje etiketŠtef Klojčnik, 2024, undergraduate thesis Abstract: V tej diplomski nalogi smo se osredotočili na proces oblikovanja etiket, pri čemer smo združevali teoretična načela z lastnim praktičnim delom. Preučili smo vlogo in pomen etiket v vizualnih komunikacijah ter analiziral primere uspešnih etiket, ki so nas navdihnile pri oblikovanju lastnih. V praktičnem delu smo ustvarjali etikete za različne izdelke. Naloga izpostavlja, kako premišljeno oblikovanje etiket pomaga kupcem vzpostaviti povezavo z blagovno znamko ter razumeti koncept, ki stoji za vizualno podobo izdelka, s čimer se poglablja njihovo dojemanje in identifikacija z znamko. Keywords: Oblikovanje etiket, grafično oblikovanje, vizualne komunikacije, sporočilo Published in DKUM: 07.10.2024; Views: 0; Downloads: 6 Full text (4,52 MB) |
3. Ilustracija knjižnih naslovnic fantazijske trilogijeNuša Simonič, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo raziskali področja vizualne komunikacije, tipografije, grafičnega oblikovanja in ilustracije. Podrobneje smo se dotaknili zgodovine, tehnik in sloga ilustracije. Ugotovili smo, da je za uspešno oblikovanje naslovnic potrebna spretna združitev navedenih ved. V praktičnem delu smo si s pridobljenim znanjem iz teoretskega dela in analizo izbranih primerov naslovnic fantazijskih romanov sestavili lasten postopek in načela oblikovanja ilustracij za naslovnice knjižne trilogije. Keywords: naslovnice knjig, ilustracija, tipografija Published in DKUM: 07.10.2024; Views: 0; Downloads: 7 Full text (5,09 MB) |
4. Načrtovanje uporabniške izkušnje ter uporabniškega vmesnika na področju nepremičninHana Pačnik, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo se osredotočili na proces načrtovanja uporabniške izkušnje in vmesnika ter preučevali spletne strani za nepremičnine, tako domače kot tuje. Na podlagi tega smo zasnovali prototip mobilne aplikacije za nepremičninski trg.
Glavna prednost osnove mobilne aplikacije je ta, da omogoča ogled stanovanja preko video klica ter vso komunikacijo neposredno v aplikaciji. Osredotočili smo se na ključne dele aplikacije, saj je proces načrtovanja kompleksen. Naši rezultati bodo služili kot smernice za izdelavo in nadgrajevanje spletnih strani za nepremičnine. Keywords: Uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, mobilna aplikacija, nepremičnine, oblikovanje Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 4 Full text (2,32 MB) |
5. Raziskovanje oblikovanja zinov: združitev ustvarjalnosti, komunikacije in kultureKatarina Žist, 2024, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bil raziskati načela in elemente oblikovanja in grafičnega oblikovanja. Podrobneje smo obravnavali pojme kompozicija, barva in tipografija, ki so pri vsakem dizajnu ključnega pomena. Kadar so združeni v celoto, pripovedujejo zgodbo, ki lahko v gledalcu vzbudijo določena čustva. Prav tako smo se poglobili v zgodovino zina in kakšne so njegove karakteristike. Zin je zanimiva oblika publikacije, saj je mešanica umetnosti, pripovedi in osebnega izražanja. Posamezniku omogoči, da izrazi svoje misli, s čimer se krepijo nišne kulture. V praktičnem delu smo se najprej lotili analize primerov dobre prakse, v nadaljevanju pa smo z doslej pridobljenim znanjem predstavili proces ustvarjanja zina na temo, ki smo si jo sami izbrali. Keywords: zin, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, barva, tipografija Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 7 Full text (4,89 MB) |
6. Creating playing cards "War" : diplomsko deloStefan Aleksoski, 2024, undergraduate thesis Abstract: Playing cards stand as remarkably versatile tools, serving as a universal medium for social engagement, drawing individuals together in various settings. In this diploma, we discussed the process of creating a full deck of playing cards, their function and purpose, their elements, their packaging and printing. We analyzed successful deck of cards. In the practical part, we went through the process of creating the deck of playing cards and its packaging. Keywords: graphic design, playing cards, packaging, illustration, typography Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 247; Downloads: 42 Full text (4,34 MB) |
7. Vpliv vizualne podobe embalaže na nakupno odločitev potrošnika : magistrsko deloTia Maria Tertinek, 2023, master's thesis Abstract: Živimo v sodobni potrošniški družbi, kjer smo vsakodnevno obdani z neštetim številom izdelkov različnih ponudnikov, embalaža je zraven svoje tradicionalne vloge zaščite izdelka in z razvojem možnosti potiska materialov postala eden izmed ključnih komunikacijskih in marketinških orodij med izdelkom ter potrošnikom. V magistrskem delu smo se odločili raziskati vpliv vizualne podobe embalaže na potrošnikove odločitve na primeru embalaže bučnih olj. V teoretičnem delu smo opisali embalažo – od njenih glavnih funkcij in materialov do komunikacijskih elementov na njej. V empiričnem delu smo opravili primerjalno analizo in anketo s potrošniki ter ugotovili, da ima vizualna podoba embalaže pozitiven vpliv na potrošnikovo motiviranost za nakup izdelka ter domnevano kvaliteto izdelka, vpliv ocene privlačnosti emalaže izdelka na domnevano ceno izdelka je zanemarljiv. Keywords: embalaža, vizualna podoba izdelka, nakupno odločanje Published in DKUM: 04.12.2023; Views: 380; Downloads: 82 Full text (8,11 MB) |
8. Vloga barv v vizualni komunikaciji : diplomsko deloElena Schmid, 2023, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je spoznati, kaj je grafična podoba podjetij, in pri tem raziskati, kakšen pomen ima barva v oblikovanju grafične podobe podjetij. Vsaka barva sproži različne občutke, zato smo se med analizo teorije seznanili s psihološkimi vplivi posameznih barv na človeka. Diplomsko delo se tako dotika področja psihologije v zvezi z oblikovanjem grafične podobe podjetij. V praktičnem delu smo analizirali primere različnih grafičnih podob podjetij in vpliv izbranih barv na dojemanje podjetij. Keywords: barva, grafična podoba podjetja, vizualna komunikacija, psihološki vpliv, tržišče Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 464; Downloads: 60 (1 vote) Full text (1,92 MB) |
9. Celostna grafična podoba - restavracija s hitro hrano : diplomsko deloAmanda Vogrin, 2023, undergraduate thesis Abstract: Vsebina diplomskega dela se osredotoča na izdelavo priročnika celostne grafične podobe in vseh bistvenih vizualnih elementov za namišljeno restavracijo s hitro hrano. Namen diplome je ustvariti vizualno kohezivno celoto, ki spodbuja prepoznavnost podjetja. Ker se diplomsko delo nanaša na področje grafičnega oblikovanja, smo za izdelavo končnega rezultata uporabili Adobe programe (InDesign, Illustrator, Photoshop). Učili smo se tudi iz obstoječih primerov, medtem ko smo analizirali ter risali in skicirali koncepte in ideje. Skozi kreativni proces smo se zavedali pomena sinhroniziranih vizualnih elementov, pa tudi pomena predpriprave, ki vključuje spoznavanje restavracije, njenih ciljev in ciljev ter raziskovanje ciljne publike. Keywords: grafična podoba, vizualni elementi, oblikovanje, prepoznavnost Published in DKUM: 13.10.2023; Views: 388; Downloads: 99 Full text (6,14 MB) |
10. Oblikovanje mobilne aplikacije za upravljanje in plačevanje parkirnine : diplomsko deloTimotej Pliberšek, 2023, undergraduate thesis Abstract: Pri oblikovanju mobilne aplikacije moramo za njeno čim večjo rabo zagotoviti vizualno privlačnost in dobro funkcionalnost. Podjetja veliko denarja investirajo v oblikovalce z znanjem in izkušnjami, saj jim lahko le-ti pomagajo pri ustvarjanju kvalitetnih in profitabilnih izdelkov.
V teoretičnem delu diplomskega dela smo se poglobili v pojma uporabniški vmesnik in uporabniška izkušnja, pregledali smo tudi pravilne smernice pri oblikovanju aplikacij. Nato je sledila analiza oblikovalske zasnove dveh konkurenčnih aplikacij za parkirnino in njunih značilnosti. V empiričnem delu smo aplicirali znanje iz teorije v proces oblikovanja aplikacije Parker, ki uporabnikom omogoča upravljanje in plačevanje parkirnine. Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesnik, oblikovanje, aplikacija, parkirnina Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 552; Downloads: 65 Full text (7,83 MB) |