| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Arhitekturna in urbanistična ureditev ob stolpu Kristal v Rogaški Slatini
Matej Jugovar, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava problem propadanja degradiranega območja starega mizarstva ob stolpu Kristal. Na podlagi analiz je izdelana idejna zasnova novega kompleksa objektov, ki zavzema hotel, wellness in medgeneracijski center. Zasnova povezuje zdraviliški del mesta z vznožjem Tržaškega hriba, ki ima potencial za nadaljni razvoj. Medgeneracijski center je preko nadhoda Sonce povezan z obstoječim domom za starejše občane in z svojim programom ter prostori omogoča socialno interakcijo med različnimi generacijami. Ločen hotelski del in wellness hrati nudita zasebnost hotelskim gostom. Območje je z urbanistično zasnovo povezano tudi z območjem stolpa Kristal.
Keywords: Hotel, wellness, medgeneracijski center, občina Rogaška Slatina, stolp Kristal
Published in DKUM: 13.01.2025; Views: 0; Downloads: 54
.pdf Full text (117,82 MB)

2.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Keywords: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Published in DKUM: 16.10.2009; Views: 4192; Downloads: 909
.pdf Full text (2,95 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica