2.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKAMatej Jugovar, 2009, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo
načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****.
Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila:
— nadstandardno namestitveno ponudbo,
— kopališke storitve v blagodejni termalni vodi,
— zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg,
— širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev,
— vrhunsko kongresno ponudbo,
— bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba),
— vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo
— in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije.
V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta.
Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Keywords: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Published in DKUM: 16.10.2009; Views: 4192; Downloads: 909
Full text (2,95 MB)