| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRAVNA UREDITEV OSNOVNEGA ZDRAVSTVENEGA VARSTVA
Maruša Velički Rozman, 2013, master's thesis

Abstract: Dolžnost države je zagotoviti prebivalcem socialno in zdravstveno varnost. Sistem zdravstvenega varstva povezuje številne storitve in dejavnosti. Zakon, ki opredeljuje sistem zdravstvenega varstva, je Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju. Cilj zdravstvene politike je izboljšati zdravje prebivalcev. Država mora poskrbeti za dostopnost in kakovost zdravstvene dejavnosti. V zdajšnjem času morajo organizacije hitro zaznati spremembe v okolju in se nanje odzvati tako, da se nenehno prilagajajo novim pogojem. Težko je biti konkurenčen, zato morajo razvijati svoje kadrovske, tehnološke in organizacijske potenciale. Kakovost mora biti eden od procesov.
Keywords: • zdravstveno varstvo • zdravje • kakovost
Published in DKUM: 09.05.2013; Views: 2354; Downloads: 310
.pdf Full text (954,34 KB)

2.
ZADOVOLJSTVO TURISTOV V BOHINJU
Maruša Velički, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem zajela turistično gospodarstvo v Bohinju in zadovoljstvo turistov s storitvami. Zadovoljstvo uporabnika je sestavni dejavnik sodobne tržne teorije in prakse. Vsi ponudniki storitev in izdelkov se trudijo v čim višji meri izpolniti pričakovanja uporabnika, da bi ta ostal čim zvestejši ponudniku. Zadovoljstvo turistov lahko opredelimo kot oceno turistovih izkušenj, z bivanjem v določenem kraju. Gre za turistove občutke, ki izhajajo iz pričakovanj. Naloga je razdeljena na teoretičen in raziskovalni del. Cilj ankete je bil pridobiti rezultate zadovoljstva turistov in na tej osnovi pozneje spremljati zadovoljstvo turistov. Z raziskavo smo ugotovili, da je zadovoljstvo turistov, ki tu preživijo prosti čas v povprečju 4 (najnižja možna ocena je 1, najvišja pa 5). Da bi bili gostje v Bohinju še bolj zadovoljni, bi morali v izboljšati več stvari: Urediti bi morali kolesarske proge, saj se obisk zaradi športa v Bohinju znižuje. Večina hotelov v Bohinju je v izredno slabem stanju, zato bi bila njihova obnova več kot nujna. Bolj bi morali urediti prometni režim. Ni vsem tujim gostom jasno, da morajo parkirati samo na označenih parkiriščih. Nujne bi bile table, na katerih bi v vsaj dveh tujih jezikih nazorno obrazložili režim parkiranja. Gostinska ponudba je še vedno premalo pestra. Imamo kar nekaj dobrih gostiln, a vseeno premalo. Če želimo v destinaciji še naprej služiti tudi v zimski sezoni, so obvezne investicije v smučarske centre.
Keywords: zadovoljstvo, izdelki in storitve, občutki turista, cilji
Published in DKUM: 23.11.2010; Views: 2235; Downloads: 339
.pdf Full text (768,77 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica