| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Stališča učiteljev in študentov razrednega pouka do odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci
Martina Pukšič, 2019, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je bil raziskati stališča in ocene učiteljev ter študentov razrednega pouka do: odkrivanja nadarjenih učencev, dela z nadarjenimi učenci ter usposobljenosti za delo z nadarjenimi učenci. Zanimalo nas je predvsem, ali obstajajo razlike med učitelji in študenti. Pri vzorcu učiteljev smo želeli preveriti tudi, ali obstajajo razlike glede na delovno dobo v vzgoji in izobraževanju ter glede na okolje šole, na kateri poučujejo. V raziskavi so sodelovali študenti razrednega pouka Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru, in sicer 1. letnik 2. bolonjske stopnje ter učitelji 4. in 5. razredov iz več različnih osnovnih šol po Sloveniji. Skupaj je sodelovalo 115 oseb, od tega 63 učiteljev ter 52 študentov. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Podatke smo pridobili s pomočjo anonimnega anketnega vprašalnika. Obdelali smo jih s statističnim programom SPSS, rezultate pa prikazali tabelarično. Uporabili smo naslednje metode: frekvenčna distribucija spremenljivk (f, f %); Mann-Whitneyev U-preizkus ter Kruskal-Wallisov H-preizkus. Ugotovili smo, da obstajajo razlike med stališči učiteljev in stališči študentov razrednega pouka do odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci. Učitelji imajo več prakse in znanja o delu z nadarjenimi učenci kot študenti. Poznajo postopke in faze odkrivanja nadarjenih, poznajo različne oblike dela z njimi ter se počutijo dovolj usposobljene. Medtem ko študenti žal še nimajo dovolj prakse in znanja o delu z nadarjenimi ter se ne počutijo usposobljene v takšni meri kot učitelji. Bistvenih razlik glede na leta delovnih izkušenj v vzgoji in izobraževanju ter glede na okolje šole pri učiteljih nismo ugotovili.
Keywords: nadarjenost, odkrivanje, delo, usposobljenost, učitelji, študenti, stališča
Published: 29.08.2019; Views: 560; Downloads: 139
.pdf Full text (1,20 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica