| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Prepustnost vlakov na slovenskem železniškem omrežju
Marko Rajilić, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu bomo analizirali prepustnost vlakov na železniškem omrežju. Poiskali bomo kritična mesta na slovenskem železniškem omrežju, kjer prihaja do ozkih grl. Kot glavni problem prepustnosti na slovenskem železniškem omrežju bomo izpostavili tir Divača–Koper, ki predstavlja glavno dilemo že četrt stoletja. Preučili bomo trenutne vozne rede, ki veljajo za trenutne glavne in regionalne proge. Kot predlog rešitve problema bomo izpostavili izgradnjo drugega tira Divača–Koper, ki je glavni vzrok za slabo prepustnost na slovenskem železniškem omrežju. Pri predlogu rešitve bomo izpostavili tudi izgradnjo drugih tirov na nekaterih drugih območjih, kjer je le-ta bistvenega pomena. Tukaj bi omenili predvsem relacijo Ljubljana–Jesenice, kjer potekajo glavni mednarodni tokovi v potniškem in tovornem prometu, relacijo Maribor– Šentilj, kjer so prav tako glavni mednarodni tokovi. Problem pri prepustnosti pa predstavlja tudi precej zastarela infrastruktura, ki vpliva na osno obremenitev. Tako bomo v predlogu rešitve izpostavili modernizacijo proge Zidani Most–Celje ter Poljčane– Slovenska Bistrica, kjer je osna obremenitev še vedno pod standardom, ki ga mora slovenska železniška infrastruktura dosegati.
Keywords: prepustnost, železniško omrežje, drugi tir, transport
Published: 02.07.2018; Views: 575; Downloads: 89
.pdf Full text (1,44 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica