| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPA
Marko Padar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček. V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco. Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov. Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti. V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov.
Keywords: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče
Published: 15.11.2012; Views: 2060; Downloads: 771
.pdf Full text (1,15 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica