| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
KRIZA IN KRIZNI MANAGEMENT
Marko Kralj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem opredelil pojem krize, poiskal vzroke ter povode za nastanek kriz ter opisal simptome za prepoznavo krize. Krizo sem razdelil na faze ter vrste kriz iz različnih vidikov. Opisano je tudi vedenje udeležencev. V nadaljevanju sem opredelil krizni management, ga razdelil na več faz ter opisal naloge kriznega managerja. Zadnji del opisuje reševanje podjetja krize po postopkih. Začel sem z različnimi znaki krize, kako jo prepoznati ter nadaljeval z pristopom k izvajanju poslovnega preobrata. Opisanih je več ukrepov s katerimi rešujemo podjetje. Dodal sem še pogoje in dejavnike, ki vplivajo na uspešno sanacijo, učeče se podjetje kot ideal prenove ter kako preprečimo, da pride do akutne krize.
Keywords: kriza, simptomi krize, krizni management, prepoznavanje krize, ukrepi, preprečevanje krize
Published: 29.11.2013; Views: 1192; Downloads: 108
.pdf Full text (615,81 KB)

3.
Nizkocenovni prostokodni šolski laboratorijski vmesnik zasnovan na računalniku Raspberry Pi
Marko Kralj, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo ugotavljali, če lahko uporabimo mikroračunalnik Raspberry Pi (RPi) kot nizkocenovni merilni vmesnik za izvedbo bioloških laboratorijskih vaj. V magistrskem delu je prikazana izgradnja prototipa, programiranje, nastavitev RPi za meritve in njegovo končno testiranje. Merilni vmesnik smo sestavili s preko spleta (www.ebay.com) kupljenimi merilniki najugodnejših ponudnikov, ki smo jih na RPi povezali preko razvijalne ploščice do namenskih vhodno-izhodnih priklopov. Na spletu smo poiskali dvojček programskih kod, ki so namenjene vremenski postaji. Po rahli modifikaciji sta bili uporabljeni kot programski kodi, ki postavita RPi v vlogo merilnega vmesnika. Končni izdelek je bil tako v obliki izdelanega prototipa razširitvene ploščice za Raspberry Pi, ki skupaj s programsko opremo in računalnikom Raspberry Pi postane merilni vmesnik. Tako nastali merilni vmesnik je bil testiran na treh, za dotični vmesnik spremenjenih laboratorijskih vajah. Ugotovili smo, da lahko RPi uporabimo kot merilni vmesnik za nekaj osnovnih bioloških laboratorijskih vaj. Nastal vmesnik ima prosta razširitvena mesta za priklop dodatnih merilnikov, ki ima potencial, da se ga z modifikacijo programske kode spremeni v zastonjski polnopravni konkurent večjim ponudnikom tovrstnih izdelkov.
Keywords: Raspberry Pi, biologija, prototip merilnega vmesnika, merilni vmesnik
Published: 19.01.2016; Views: 619; Downloads: 95
.pdf Full text (2,94 MB)

4.
Motivacija učencev ob delu z e-gradivi
Marko Kralj, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je nastalo na podlagi opažanj in rezultatov projekta Virtualna učilnica in e-izobraževanje pod mentorstvom doc. dr. Nikolaje Golob, kjer so bili udeleženi študenti Pedagoške fakultete ter Fakultete za naravoslovje in matematiko Univerze v Mariboru. Sestavljeno je iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični se dotika raznih pogledov na e-izobraževanje in e-gradiva ter praktičnega vidika od sestave in evalvacije gradiv do končne uporabe v razredu. Ta uporaba se v delu odraža v opisu vlog učiteljev in učencev ob delu z e-gradivi različnih avtorjev, ki so dopolnjene z učnimi in motivacijskimi strategijami za tovrstno poučevanje v razredu. Vključuje tudi teoretične osnove programov za izdelavo e-gradiv z opisom uporabljene programske opreme Editor. V empiričnem delu preučujemo motivacijske vzorce učiteljev in učencev ob delu z e-gradivi, ki so nastali med projektom. Za osvetlitev raziskovalnega področja predstavljamo v teoretičnem delu še aktualne raziskave ter poglede na motivacijo pri vključevanju e-gradiv v pouk. V empiričnem delu smo s pomočjo Mann-Whitney U-testa analizirali vprašalnike, ki so bili razdeljeni med preverjanjem gradiv na izbranih osnovnih in srednjih šolah. Ugotovili smo, da so tako učenci kot učitelji naklonjeni delu z e-gradivi, kar se povezuje s pozitivnimi stališči učiteljev do tovrstnega dela. Iz analize rezultatov ugotovimo, da tako učitelji kot učenci ocenjujejo, da se pri uporabi e-gradiv medsebojna komunikacija poslabša, a so pri mnenju obeh populacij opazne razlike.
Keywords: e-gradiva, motivacija, Editor, poučevanje, virtualna učilnica in e-izobraževanje
Published: 17.08.2016; Views: 964; Downloads: 101
.pdf Full text (1,44 MB)

5.
Opportunity makes the cheater: high school students and academic dishonesty
Andrej Šorgo, Marija Vavdi, Urška Cigler, Marko Kralj, 2015, original scientific article

Abstract: The purpose of this study was to reveal data about cheating behaviours in Slovenian upper secondary schools, to raise awareness and to lower tolerance for such behaviour. To acquire information about demographics, cheating behaviour, and opinions on such behaviour, we compiled a questionnaire that targeted a university population of first-year students (N=323). From the results, it was revealed that cheating is a way of life in Slovenian schools, and almost all students at least occasionally indulge in some academic misbehaviour. It seems that a culture tolerant or even supportive of such behaviour has been established among students, parents and teachers, all working together to “help” students climb the ladder of success. The open question is whether all kinds of cheating are even recognized as such. Cheating is most common in homework, but at the other end, even systems such as external exams are not immune to fraud. At the moment, classic methods of cheating dominate. Differences between characters (e.g. gender) and educational institutions in most cases are non-existent or small, a finding that could aid in establishing measures to prevent cheating inside schools as institutions.
Keywords: cheating, academic dishonesty, students, secondary schools, Slovenia
Published: 13.07.2017; Views: 260; Downloads: 43
.pdf Full text (210,84 KB)
This document has many files! More...

6.
Kakovost storitev in zadovoljstvo uporabnikov le-teh na pooblaščenih bmw servisih
Marko Kralj, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi obravnavamo koncept kakovosti storitev in zadovoljstva uporabnikov na pooblaščenih BMW servisih. Opredelili smo splošne definicije storitev, kjer smo ugotovili, da gre za proces neotipljivih aktivnosti med prodajalcem in odjemalcem. Storitve lahko spremljajo s fizičnimi dokazi ali fizičnimi rezultati. Poglobili smo se v storitve in ugotovili, da imajo mnogo neotipljivih značilnosti. Zaradi svojih posebnosti so storitve bile plod številnih raziskav. Ugotovili so, da na zaznano kakovost storitev vpliva deset dimenzij, ki so v naslednjih raziskavah bile skrčene na pet osnovnih: oprijemljivost, zanesljivost, odzivnost, zaupanje in empatija. Pri proučevanju literature smo ugotovili, da sta najbolj zastopana modela lestvic v literaturi SERVQUAL in SERVPERF. Lestvici sta bili uporabljeni za razvoj lestvice, ki ocenjuje zaznano kakovost storitev poprodajnih aktivnosti avtomobilskega servisa – AutoSERVQUAL. Slednjo smo uporabili kot osnovo za našo raziskavo. Proučili smo tudi zadovoljstvo in ugotovili, da je zadovoljstvo kratkoročni občutek ugodja ali razočaranja pri primerjanju pričakovanj z rezultatom storitve. Na koncu teoretičnega dela smo na kratko opisali, kako poteka proces avtomobilskega servisa. V empiričnem delu smo analizirali pridobljene podatke. Skupaj smo pridobili 294 rešenih vprašalnikov. SPSS nam je pokazal, da je vprašalnik veljaven in zanesljiv. Spremenljivke kakovosti storitev smo preverjali s konfirmatorno faktorsko analizo. Ugotovili smo, da so spremenljivke močno povezane z enim faktorjem, kar pomeni, da je skupen konstrukt kakovost. S tem smo dobili potrditev, da je lestvica AutoSERVQUAL primerna za ocenjevanje kakovosti poprodajnih storitev v avtomobilski industriji. Hipoteze smo preverjali s t-testom, Pearsonovim korelacijskim koeficientom ter testom ANOVA. Ugotovili smo, da se vse dimenzije kakovosti storitev povezujejo z zadovoljstvom.
Keywords: kakovost storitev, zadovoljstvo, avtomobilski servis, poprodajne storitve, SERVQUAL, AutoSERVQUAL
Published: 28.08.2018; Views: 448; Downloads: 91
.pdf Full text (1,22 MB)

7.
TESTIRANJE HLADILNO-ZAMRZOVALNIH APARATOV PO STANDARDU AHAM
Rok Kumer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje Gorenje d.d. širi prodajo svojih produktov na tuje trge, zato je potrebno razvijati aparate tako, da zadostujejo standardom za določen trg. V diplomski nalogi je predstavljen potek meritve za hladilno-zamrzovalne aparate, ki ga predpisuje standard AHAM za področje Združenih držav Amerike. Na podlagi meritev se aparati uvrščajo v več energijskih razredov. Iz energijskih razredov lahko uporabnik razbere porabo električne energije aparata. Pred meritvami je bilo potrebno preučiti standard in preveriti primernost merilnih inštrumentov za izvajanje meritev. V diplomski nalogi so predstavljeni podroben potek merjenja aparatov, odčitavanje rezultatov ter potrebni izračuni električne energije.
Keywords: standard, meritve, energija
Published: 02.12.2016; Views: 1011; Downloads: 68
.pdf Full text (2,33 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica