| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 178
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Pregled in primerjava brezobličnih sistemov za upravljanje vsebin
Ivana Držaić, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali in primerjali različne brezoblične sisteme za upravljanje vsebin. V raziskavi smo se osredotočili na ceno, zahtevnost, nastavitve, delovanje podatkovne baze in potrebno raven tehničnega znanja. V namen primerjave smo na vseh brezobličnih sistemih za upravljanje vsebin pripravili enako vsebino in prikazali njen izpis. V primerjavi smo predstavili razlike in podobnosti, prav tako pa smo izpostavili največje prednosti in slabosti brezobličnih sistemov za upravljanje vsebin. Po raziskavi in primerjavi smo ugotovili, da je izpis vsebine vedno enak ne glede na to, kateri brezobličen sistem za upravljanje vsebin smo uporabili, se pa pojavljajo razlike v načinu ustvarjanja in urejanja vsebine, saj ima vsak izmed obravnavanih sistemov svoje posebnosti.
Keywords: sistem za upravljanje vsebin (CMS), brezoblični CMS, splet, analiza, primerjava
Published in DKUM: 09.08.2022; Views: 245; Downloads: 53
.pdf Full text (1,50 MB)

2.
Varnostni vidiki aplikacij za virtualna srečanja : diplomsko delo
Anja Jakovljević, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Aplikacije za virtualna srečanja so platforme, ki ljudem omogočajo komunikacijo na daljavo v obliki avdiovizualnih konferenc. Z njimi lahko ostanejo povezani s službenimi ali izobraževalnimi skupinami, delijo in upravljajo z dokumenti ter imajo možnost klepeta. V diplomskem delu opredelimo pojem aplikacij za virtualna srečanja, predstavimo njihove funkcionalnosti in primerjamo prednosti in slabosti. Med opisom varnostnega vidika omenimo najbolj znane napade, ki jih lahko ogrožajo, ter varnostne mehanizme, s katerimi aplikacije ščitijo podatke svojih uporabnikov. Osrednji predmet diplomske naloge je anketna raziskava, s katero ugotavljamo uporabniški pomen varnosti aplikacij za virtualna srečanja. Raziskava je potrdila, da so na ta pomen vplivali zadovoljstvo z varnostnimi funkcijami, ozaveščenost o ranljivostih, seznanjenost z možnimi kibernetskimi napadi ter zaščitniški odnos organizacije ali podjetja uporabnika. Dodatna primerjava odgovorov na vprašanja o konkretnih primerih dveh aplikacij za virtualne sestanke nam je pokazala, da so njihovi uporabniki enako zadovoljni v večini varnostnih segmentov.
Keywords: virtualna srečanja, kibernetska varnost, Zoom, Microsoft Teams
Published in DKUM: 28.06.2022; Views: 223; Downloads: 44
.pdf Full text (1,27 MB)

3.
Samodejno preverjanje kakovosti izvorne kode v sklopu neprekinjene dostave informacijskih rešitev : magistrsko delo
Marko Gluhak, 2022, master's thesis

Abstract: Preverjanje kakovosti informacijskih rešitev je doseglo širšo prepoznavnost med industrijo razvoja informacijskih rešitev. Tekom zaključnega dela smo opravili sistematičen pregled literature in študijo primera s prototipno vzpostavitvijo cevovoda neprekinjene dostave informacijskih rešitev z vključitvijo samodejnega preverjanja kakovosti izvorne kode. Izkaže se, da je vzpostavitev takšnega samodejnega preverjanje minimalnega nivoja kakovosti enostavna, predvsem v začetnih fazah razvoja. Glede na te ugotovitve smo zaključili, da je vključitev tega pristopa v industriji še premalo prepoznana in da so najbolj uspešni uporabniki tisti, ki ga ohranjajo enostavnega in učinkovitega, vendar vseeno prilagojenega specifikam tekočega projekta.
Keywords: Minimalni nivo kakovosti, DevOps, CI/CD, statična analiza kode, SonarQube, GitHub Actions, GitLab CI/CD, zagotavljanje kakovosti
Published in DKUM: 22.06.2022; Views: 164; Downloads: 58
.pdf Full text (4,68 MB)

4.
Analiza in primerjava možnosti dostopa do podatkovnih baz v programskih jezikih PHP in Node.js : diplomsko delo
Anže Kozole, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali različne dostope do MySQL in MongoDB Atlas podatkovnih baz z uporabo programskega jezika PHP in Node.js z izdelavo različnih spletnih strani. Predstavljeni so načini delovanja in vrste podatkovnih baz SQL in NoSQL, kot tudi značilnosti PHP in Node.js tehnologije. Po opisu in preučevanju literature smo izmerili in primerjali hitrosti pridobivanja podatkov, primerjali postopek pisanja poizvedb in s tem ugotovili, kateri programski jezik in podatkovna baza se najbolje dopolnjujeta. Po vseh rezultatih smo ugotovili, da je NoSQL primernejše za masivno shranjevanje podatkov, SQL pa za nadzorovano in organizirano shranjevanje podatkov. Prišli smo do zaključka, da je sama izbira podatkovnih baz odvisna od namena spletne strani in kompatibilnosti programskega jezika.
Keywords: SQL, NoSQL, PHP, Node.js
Published in DKUM: 15.04.2022; Views: 490; Downloads: 82
.pdf Full text (1,18 MB)
This document has many files! More...

5.
Comunicação na educação inclusiva: desafios enfrentados pelas pessoas surdas e ouvintes
Omar Gamal, 2022

Abstract: Este relatório descreve o trabalho realizado no âmbito do Intelectual Output One do Projeto "Communication Challenges for the Advancing Inclusive Education Through International Sign - InSign project", combinando e resumindo os resultados relativos a cada país parceiro do projeto – Chipre, Alemanha, Grécia, Portugal e Eslovénia –, refletidos nos relatórios nacionais. Apresenta-se também o estado atual da utilização do sistema/língua de gestos internacionais em todos os países parceiros. Foram conduzidos inquéritos, principalmente com estudantes, para aferir o entendimento geral da língua gestual e a forma como as pessoas percecionam as dificuldades vividas pela comunidade surda no contexto do sistema educativo. Neste documento, analisamos os dados recolhidos por todos os parceiros do projeto, incluindo os resultados das entrevistas guiadas, realizadas por cada parceiro a indivíduos mais familiarizados com a comunidade surda, incluindo educadores, intérpretes e surdos. Estas entrevistas tiveram como propósito auxiliar na compreensão de circunstâncias específicas a fim de se encontrarem respostas a algumas questões mais complexas que não foram esclarecidas pela literatura científica disponível. O Relatório Combinado apresenta os resultados das entrevistas dos relatórios nacionais contemplando as principais resoluções.
Keywords: gestos internacionais, língua gestual, educação inclusiva, desafios de comunicação, comunidade surda
Published in DKUM: 31.01.2022; Views: 283; Downloads: 24
.pdf Full text (5,22 MB)
This document has many files! More...

6.
Epikoinoniakés prokléseis sten ekpaídeyse chorís apokleismoýs poy antimetopízoyn kophá kai me kophá átoma
Omar Gamal, 2022

Abstract: Πρόκειται για μια ενοποιημένη έκθεση για τις δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πρώτο παραδοτέο (IO1) για το έργο “Advancing Inclusive Education Through International Sign – InSign”. Η έκθεση αυτή συνδυάζει και συνοψίζει τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις εθνικές εκθέσεις των εταίρων του έργου, από την Κύπρο, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Πορτογαλία και τη Σλοβενία. Παρουσιάζονται οι πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν από τις εθνικές εκθέσεις σχετικά με τις εθνικές νοηματικές γλώσσες, την υποστήριξη των κωφών και τις δυνατότητες επιμόρφωσης τους στις διάφορες χώρες. Μια ενότητα, εξετάζει την κατάσταση της Διεθνούς Νοηματικής σε όλες τις χώρες-εταίρους και μια άλλη ενότητα παρουσιάζει τις εθνικές εκθέσεις με τις έρευνες που έγιναν κυρίως σε μαθητές για να μετρηθεί πώς αντιλαμβάνονται τους κωφούς, τις δυσκολίες τους στο εκπαιδευτικό σύστημα και πώς κατανοούν τη νοηματική γλώσσα. Επίσης, αναλύονται τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τους εταίρους του έργου, για την κάθε χώρα, μετά τις συντονιζόμενες συνεντεύξεις που έγιναν με αυτούς που γνωρίζουν καλύτερα την κοινότητα των κωφών, όπως κωφούς, εκπαιδευτικούς, διερμηνείς κ.λπ. Αυτό θα βοηθήσει στην κατανόηση των προβλημάτων των κωφών και θα απαντήσει ερωτήματα που δεν βρίσκονται εύκολα στη βιβλιογραφία. Συνοψίζονται εδώ, όλα τα συμπεράσματα από τις συνεντεύξεις των εθνικών εκθέσεων που πραγματοποιήθηκαν.
Keywords: διεθνής νοηματική, νοηματική γλώσσα, συμπεριληπτική εκπαίδευση, επικοινωνιακές προκλήσεις, κοινότητες των κωφών
Published in DKUM: 31.01.2022; Views: 282; Downloads: 27
.pdf Full text (5,24 MB)
This document has many files! More...

7.
Herausforderungen in der Kommunikations im Bereich Inklusive Bildung für gehörlose und nicht gehörlose Menschen
Omar Gamal, 2022

Abstract: Dieser Bericht konsolidiert die Arbeiten, die im Rahmen des InSign Projektes zum “Intellectual Output One: Communication Challenges for the Advancing Inclusive Education Through International Sign” durchgeführt wurden. Die Ergebnisse der nationalen Berichte der Projektpartner aus Zypern, Deutschland, Griechenland, Portugal und Slowenien werden kombiniert und zusammengefasst. Das Dokument enthält Informationen zu den nationalen Gebärdensprachen und die Unterstützung für Gehörlose und deren Lernmöglichkeiten in den verschiedenen Ländern. Ein Abschnitt gibt den Überblick zum Status zu Internationalen Gebärden in allen Partnerländern. Wir haben vor allem mit Schülern Umfragen durchgeführt, um zu messen, wie Menschen Gehörlose wahrnehmen, wie sie die Gebärdensprache verstehen und welche Schwierigkeiten Gehörlose im Bildungssystem haben. Die Analyse der von den Projektpartnern gesammelten Daten ist dokumentiert. Jeder Partner hat außerdem ein leitfadengestütztes Interview mit Personen durchgeführt, die mit der Gehörlosengemeinschaft am besten vertraut sind (Gehörlose selbst, Pädagogen, Dolmetscher usw.), um die jeweiligen Umstände besser zu verstehen und einige der Fragen zu beantworten, die in der Literatur schwer zu finden sind. Die Interviewergebnisse aus den nationalen Berichten sind im Bericht mit den wichtigsten Erkenntnissen zusammengefasst.
Keywords: Internationale Gebärde, Gebärdensprache, Inklusive Bildung, Kommunikationsherausforderungen, Gehörlosengemeinschaften
Published in DKUM: 31.01.2022; Views: 323; Downloads: 30
.pdf Full text (5,30 MB)
This document has many files! More...

8.
Communication Challenges in Inclusive Education Faced by Deaf and Non-deaf People
Omar Gamal, 2022

Abstract: This is a consolidated report on the work done in Intellectual Output One: Communication Challenges for the Advancing Inclusive Education Through International Sign - InSign project. This report combines and summarises the results obtained in national reports done by project partners from Cyprus, Germany, Greece, Portugal, and Slovenia. This document includes information on national sign languages, support for deaf people and their learning possibilities in different countries. In one section, we will review the status of International Sign in all the partner countries. We have also performed surveys done primarily with students to measure how they perceive deaf people, how they understand sign language and the difficulties deaf face in the education system. In this document, we analyse the data collected across the project partners. Each partner has also performed a guided interview with those most familiar with the deaf community (deaf themselves, educators, interpreters etc.) to help better understand the circumstances and answer some of the questions difficult to find in literature. The Consolidated Report summarises interview findings from national reports with the main takeaways.
Keywords: international sign, sign language, inclusive education, communication challenges, deaf communities
Published in DKUM: 31.01.2022; Views: 408; Downloads: 27
.pdf Full text (4,60 MB)
This document has many files! More...

9.
Komunikacijski izzivi v inkluzivnem izobraževanju, s katerimi se soočajo gluhe in slišeče osebe
Omar Gamal, 2022

Abstract: To je zbirno poročilo o delu, opravljenem v prvem intelektualnem rezultatu na temo izzivov v komunikaciji (angl. Intellectual Output One: Communication Challenges) za projekt Spodbujanje vključujočega izobraževanja z mednarodno kretnjo (ang. Advancing Inclusive Education Through International Sign) – InSign. To poročilo združuje in povzema rezultate nacionalnih poročil, ki so jih pripravili projektni partnerji iz Cipra, Nemčije, Grčije, Portugalske in Slovenije. Ta dokument vključuje informacije o nacionalnih znakovnih jezikih, podpori gluhim osebam in njihovih možnostih izobraževanja v različnih državah. Pregledali smo stanje mednarodne kretnje v vseh partnerskih državah. Izvedli smo tudi vprašalnik, v katerem smo predvsem od študentov zbirali informacije o tem kako dojemajo gluhe osebe, Koliko poznajo znakovni jezik in s kakšnimi težavami mislijo, da se gluhi in naglušni srečujejo v izobraževalnem sistemu. V tem dokumentu bomo analizirali skupne podatke, zbrane pri vseh projektnih partnerjih. Vsak partner je opravil tudi voden intervju s tistimi, ki najbolje poznajo gluho skupnost (sami gluhi, pedagogi, tolmači itd.), da bi bolje razumeli okoliščine in odgovorili na nekatera vprašanja, ki jih je težko najti v literaturi. Konsolidirano poročilo v krajši obliki povzema intervjuje iz nacionalnih poročil z glavnimi ugotovitvami.
Keywords: mednarodna kretnja, znakovni jezik, vključujoče izobraževanje, komunikacijski izzivi, gluhe skupnosti
Published in DKUM: 31.01.2022; Views: 401; Downloads: 32
.pdf Full text (5,75 MB)
This document has many files! More...

10.
Programski vmesnik za identifikacijo uporabnikov na spletu : diplomsko delo
Tilen Prassnic Kotnik, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Sledenje in identifikacija uporabnikov predstavljata pomembna temelja zagotavljanja višje stopnje varnosti in boljše uporabniške izkušnje ter kritično vplivata na izboljševanje poslovnih procesov. V diplomski nalogi smo raziskali in analizirali različne načine identifikacije uporabnikov spletnih strani. Opisali smo aktualne metode sledenja, kot so piškotki in tehnologije digitalnega »fingerprintinga«, hkrati pa slednje implementirali v razvito programsko rešitev. Programsko rešitev smo zasnovali tako, da omogoča identifikacijo izbranega uporabnika na osnovi njegovega digitalnega prstnega odtisa, dodatno pa smo pripravili tudi prijavni sistem.
Keywords: piškotki, sledenje, identifikacija, splet
Published in DKUM: 04.11.2021; Views: 515; Downloads: 61
.pdf Full text (1,13 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica