| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZAUPANJE KOT TEMELJ POSLOVANJA Z BANKO
Marjetka Bokan, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Zaupanje komitentov v poslovanje bank je pojem, o katerem se trenutno dosti govori. Nahajamo se v finančni krizi, kjer je zaupanje toliko bolj pomembno. Zato smo se odločili za diplomski seminar, katerega namen je bil spoznati mnenje komitentov o zaupanju v poslovanje z banko in ali se je njihovo mnenje v času finančne krize spremenilo. Opredelili smo banko in njene značilnosti. Najbolj smo se osredotočili na pojem zaupanje in njegov vpliv na poslovanje z banko. Ugotovili smo, da je zaupanje zelo pomembno pri poslovanju z banko ter da je od tega odvisno, ali bo komitent še naprej uporabljal bančne storitve izbrane banke ali pa jo bo zamenjal. Vsaka pozitivna izkušnja z banko pomeni dober temelj za nadaljnje posle in povečuje možnost uspešnega in dolgotrajnega sodelovanja. Komitenti, ki bodo zaupali v poslovanje bank, bodo tako zadovoljni in ostali zvesti izbrani banki. V diplomskem seminarju podajamo ugotovitve, ki smo jih pridobili z raziskovanjem. Ugotovljeno je bilo, da zaupanje v banke še obstaja, ampak se zmanjšuje. Komitenti od bank pričakujejo enakovreden in pošten odnos do vseh in pri vsakem poslu. Povzamemo lahko, da kljub vsemu obstaja zaupanje v poslovanje bank in če bodo banke uspele ohraniti to zaupanje, se bodo lahko gradili nadaljnji odnosi vzpostavljeni na temelju zaupanja.
Keywords: zaupanje, banka, bančne storitve, poslovanje bank, komitent, finančna kriza, zadovoljstvo, zvestoba
Published: 07.04.2014; Views: 1006; Downloads: 135
.pdf Full text (974,28 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica