1. Uporaba naravne svetlobe v pokrajinski fotografiji : diplomsko deloMaruša Lešnik, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo zajema raziskavo naravnih svetlobnih pogojev v pokrajinski fotografiji. Opisuje, kako jih najbolje izkoristiti za dobre rezultate in kako se jim je najbolje prilagoditi z izbiro pravih nastavitev, časa in opreme. Trenutna tehnologija omogoča mnogo prilagoditev okolju in dokaj pristno zajemanje vsega, za nadgradnjo pa se kasneje uporabijo profesionalni programi, namenjeni postprodukciji. Keywords: fotografija, pokrajina, svetloba, naravni pogoji, barva Published in DKUM: 13.05.2022; Views: 1336; Downloads: 108 Full text (3,29 MB) |
2. Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko deloAljaž Duh, 2021, undergraduate thesis Abstract: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor. Keywords: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi Published in DKUM: 19.10.2021; Views: 1057; Downloads: 94 Full text (1,84 MB) |
3. Vzajemni razvoj digitalne fotografije in videoiger : diplomsko deloMatija Drame, 2021, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti pojem fotografiranja v videoigrah in glavne kategorije fotografiranja v videoigrah ter primerjati sodobno vrsto fotografiranja z digitalnim fotografiranjem. Pomembno je, kako dobri so razvijalci virtualnih fotoaparatov in fotografskih funkcij v posnemanju pravih digitalnih fotoaparatov. Virtualne fotografije že postajajo prepričljive v očeh povprečnega opazovalca, vendar je ta prepričljivost močno odvisna od fotorealistične grafike, interaktivnih in poseljenih virtualnih svetov ter od vrhunsko upodobljenih likov v videoigrah. Zaradi tega bodo predstavljene in preizkušene dve sodobni računalniški tehnologiji, namenjeni fotorealistični grafiki, osvetlitev sledenja žarkov (ang. »ray tracing – RTX«) in večanje resolucije z umetno inteligenco (ang. »deep learning super sampling – DLSS«) od podjetja NVIDIA. To nam omogoča zelo sodoben in zmogljiv računalnik. Keywords: fotografiranje v videoigrah, foto način, fotorealizem, simulacija, osvetlitev s sledenjem žarkov Published in DKUM: 19.10.2021; Views: 1163; Downloads: 60 Full text (2,06 MB) |
4. Vlog - video spletni dnevnik in njegova uporaba v podjetniškem oglaševanju : diplomsko deloSimon Koren, 2020, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti način komuniciranja preko video vsebin. Naziv komuniciranja je vlog oziroma video spletni dnevnik. Poudarek je predvsem v oglaševanju podjetij, izdelkov ali storitev preko video vsebin oziroma video dnevnikov. V delu je predstavljena njegova zgodovina, nastanek in razvoj ter tudi predstavitev razlik med blog in vlog kanalom. Predstavljeni so tudi primeri dobre prakse oglaševanja. Delo vključuje tudi analizo rezultatov javnomnenjske raziskave med uporabniki. Keywords: VLOG, BLOG, spletni marketing, spletno oglaševanje Published in DKUM: 05.01.2021; Views: 1239; Downloads: 62 Full text (2,18 MB) |
5. Sodobna produkcija elektronske glasbe : diplomsko deloŽan Kapun, 2020, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo je osredotočeno na sodobno elektronsko glasbo ter strojno in programsko opremo, ki se pri tem uporablja. V teoretičnem delu so opisani elektronska glasba, strojna oprema, komponente, iz katerih je sestavljen zvok, ter koncept mešanja in masteringa. Vsi ti elementi so nato uporabljeni za ustvarjanje primera elektronske glasbe, na podlagi katerega je bilo prikazano ustvarjanje glasbe brez klasičnih inštrumentov in z uporabo minimalne strojne in programske opreme. Keywords: zvok, glasbena produkcija, DAW, zvočni miks, mastering Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 1342; Downloads: 107 Full text (1,52 MB) |
6. Premiki kamere pri produkciji z brezpilotnim letalnikom : diplomsko deloBorut Vračko, 2020, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so predstavljeni premiki kamere, izvedeni z brezpilotnim letalnikom. Cilj dela je ugotoviti, kakšne premike je mogoče izvesti z brezpilotnim letalnikom in v katerih primerih je njihova uporaba v videoprodukciji smiselna. Za to so na kratko opisani brezpilotni letalnik in že uveljavljeni osnovni premiki kamere. Po pregledu treh profesionalnih videoposnetkov so prikazani uporabljeni premiki in ugotovitve, ki se nanašajo na njihov prispevek k videoprodukciji. Keywords: brezpilotni letalnik, dron, premiki kamere, videoprodukcija Published in DKUM: 04.11.2020; Views: 1185; Downloads: 221 Full text (490,58 KB) |
7. |
8. |
9. Produkcija promocijskega videa za gorsko kolesarstvo : diplomsko deloMiha Horvat, 2020, undergraduate thesis Abstract: Predmet diplomskega dela je video produkcija v gorskem kolesarstvu in kako produkcija takšnega videa poteka. V nalogi je predstavljen pomen videov v gorskem kolesarstvu in kje se uporabljajo. Predstavljeni so nameni gorsko kolesarskega videa, analiza obstoječih primerov, pristop k načrtovanju videa in tehnične značilnosti videa. Na koncu so opisane značilnosti najbolj pogostih družabnih omrežij, ki se uporabljajo za objavljanje gorsko kolesarskih videov. Keywords: gorsko kolesarstvo, produkcija, seznam posnetkov, oprema, družabna omrežja Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 1048; Downloads: 144 Full text (674,44 KB) |
10. Dinamični razpon profila log in video kodirnega standarda XAVC : diplomsko deloMartin Nino Truden, 2020, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na primerjavo dinamičnega razpona slikovnega profila S-log3 in standardnega slikovnega profila znotraj XAVC-S video kodirnega standarda. Testi so razdeljeni na štiri področja in sicer; podosvetljen videoposnetek, preosvetljen videoposnetek, videoposnetek z različnimi ISO vrednostmi in videoposnetek s konstantno svetlobno vrednostjo, toda spremenjenimi parametri kamere. Za merjenje dinamičnega razpona se uporablja replika DSC Labs merilne karte in programska oprema Da Vinci Resolve. Rezultati raziskave kažejo na to, da je slikovni profil S-log3 v povprečju sposoben zajeti dve stopnji več dinamičnega razpona kot standardni slikovni profil. Keywords: dinamični razpon, S-log3, standardni profil Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 776; Downloads: 44 Full text (835,27 KB) |