| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 20
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
VLOGA IN POLOŽAJ SLOVENSKIH HONORARNIH NOVINARJEV V KOMERCIALNIH MEDIJIH
Anita Kovačič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V slovenski komercialni medijski industriji je moč prepoznati nezanemarljiv delež honorarnih novinarjev brez katerih bi bilo glede na njihovo številčnost slovensko novinarstvo močno okrnjeno. Med njimi so tudi takšni, ki so se — če želijo ostati v novinarskem poslu, velikokrat prisiljeni odreči tudi socialni in zdravstveni zaščiti, pa četudi njihovo delo morda vsebuje vse elemente običajne, redne zaposlitve, ki bi je zato morali biti deležni.
Keywords: mediji, komercialni mediji, honorarni novinarji, zaposlovanje novinarjev
Published: 24.09.2009; Views: 7357; Downloads: 259
.pdf Full text (767,81 KB)

3.
Holistic strategy of public action and visual digitalization in convergent environment
Mario Plenković, Tina Tomažič, Vlasta Kučiš, 2010, original scientific article

Abstract: Basic operative terms of visual phenomenology are analyzed to develop a holistic strategy for public action within the new culture of communicating inthe global context. New arenas of visual communication are observed as a sociocultural process of adjusting visual technology. Creating a new strategy for public action will enhance daily life and understanding between all citizens, about questions concerning human development and society in general.A theoretical discussion is conducted through diachronic and synchronic analysis of visual communication content. The main goal is to establish a new communicative paradigm for a holistic strategy of public action. Observing visual digitalization, the authors develop a holistic strategy for public action, not only in the technical sense of the transmission and adjustment of analog signal into digital signal. The future of visual communication is a powerful source for creating images, the transmission of pictures via images, and the description or manipulation of reputation, dominance, subjection, and media exhaustion within the convergent environment. The authors identify technical and sociocultural questions regarding visual communication from the perspective of the usage of new information and communication technologies (ICT). The holistic public action strategy seeks to preserve cultural identity within the context of global communication.
Keywords: holistic strategy, visual communication, digitalization, public action, media
Published: 31.05.2012; Views: 1104; Downloads: 14
URL Link to full text

4.
5.
MEDIJSKA TEHNOLOGIJA KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE V PROMOCIJI ŠPORTA - PRIMER AKADEMSKI SABLJAŠKI KLUB MARIBOR
Melisa Žilić, 2015, master's thesis

Abstract: Ko pomislimo na šport, ga ne moremo več enačiti samo z obliko rekreacije, temveč ga danes povezujemo s celotno industrijo ter marketinškimi komponentami za razvoj le-te. Seveda društva in klubi ta del večkrat zanemarijo prav zaradi lastne finančne zmožnosti, a se vedno bolj zavedajo, da so ti instrumenti esencialnega pomena za njihov obstoj. V magistrskem delu smo za ta namen predstavili in raziskali marketing na področju športa, ter katera promocijska orodja in medijske tehnologije je potrebno uporabiti, da bi dosegli ključne javnosti. Teoretičnemu delu sledi empirični del, ki je osredotočen na novonastali Akademski sabljaški klub Maribor. Vsebuje poglobljeno analizo stanja športnega kluba, na podlagi katere smo sestavili promocijski načrt, ki vsebuje ustrezne marketinške instrumente in predlagane tehnologije za namen večje prepoznavnosti in promocije Akademskega sabljaškega kluba Maribor. Na koncu smo posneli tudi kratek promocijski video, ki klubu služi kot predstavitveni oglas za dosego širše javnosti.
Keywords: marketing v športu, sabljaški klub, promocijska orodja, medijske tehnologije
Published: 27.05.2015; Views: 889; Downloads: 89
.pdf Full text (3,09 MB)

6.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Keywords: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Published: 21.11.2019; Views: 64; Downloads: 17
.pdf Full text (4,72 MB)

7.
ANALIZA KOMUNIKACIJSKE KAMPANJE "10 LET, 10 DPD PRESENEČENJ"
Laura Rozman, 2015, master's thesis

Abstract: Podjetja se danes srečujejo tako z globalno gospodarsko krizo kot tudi močno konkurenco. Prav zaradi tega vedno znova iščejo načine kako biti boljši od konkurence in prepoznavnejši pri potrošnikih. Tega se zaveda tudi podjetje DPD, na katerem pravzaprav temelji naše magistrsko delo. V magistrskem delu se ukvarjamo s kampanjo »10 let, 10 DPD presenečenj!«, ki jo je podjetje pripravilo ob praznovanju desete obletnice delovanja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih pojmov, ki so ključni za razumevanje raziskovalnega dela, v raziskovalnem delu pa smo se poglobili v analizo prej omenjene študije primera.  
Keywords: Komunikacijska kampanja, komunikacijski kanali, odnosi z javnostmi, oglaševanje, študija primera, »10 let, 10 DPD presenečenj«
Published: 30.10.2015; Views: 763; Downloads: 73
.pdf Full text (2,15 MB)

8.
Vloga odnosov z javnostmi in sponzorstva pri dogodku Formula student 2011
Simon Potočnik, 2015, master's thesis

Abstract: Orodja odnosov z javnostmi in oglaševanja nas obdajajo na vsakem koraku oz. področju življenja. Njihovo razširjenost je omogočila tržno usmerjena družba, ki se hoče svojim potrošnikom približati, oz. se jim predstaviti v najboljši možni luči. V magistrskem delu se ukvarjamo z analizo kliping poročil dogodka Formula student 2011, katerega sponzor je bilo podjetje Henkel Slovenija. Zanimajo nas učinki sponzoriranja z vidika sponzorskega podjetja. Teoretični del se nanaša na podrobnejšo razlago določenih teoretičnih pojmov s področja odnosov z javnostmi ter sponzorstva, katerih poznavanje je nujno za razumevanje empiričnega dela.
Keywords: odnosi z javnostmi, sponzorstvo, kliping
Published: 04.07.2016; Views: 658; Downloads: 47
.pdf Full text (3,65 MB)

9.
ODNOSI Z JAVNOSTMI V VRHUNSKEM ŠPORTU
Andreja Pihler, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obsega temo odnosov z javnostmi v vrhunskem športu. Danes so odnosi z javnostmi zelo odmevni proces komuniciranja z namenom, da se zagotovi ali ohrani dober ugled organizacije ali pa posameznika. Pomemben del družbenega prostora postajajo tudi vrhunski športi, kateri so obravnavani kot najvišja stopnja tekmovalnosti za dosego najboljših rezultatov. Tako odnosi z javnostmi kot vrhunski športi so prisotni v vseh državah po svetu. Nas pa je zanimalo, kako delujejo skupaj. Torej predmet naše obravnave, oziroma cilj naloge je izdelava raziskave na temo odnosov z javnostmi v vrhunskem športu. V našem primeru v borilnem športu – boksu. Najboljši slovenski boksar je Dejan Zavec. Z njim smo opravili globinski intervju na temo odnosov z javnostmi v športu. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen teoretični vidik odnosov z javnostmi nasploh in v športu ter njeni mediji. V empiričnem delu naloge pa je predstavljen intervju vrhunskega slovenskega športnika Dejana Zavca. Intervju zajema devet vprašanj, katera se navezujejo na odnose z javnostmi v vrhunskem (borilnem) športu.
Keywords: odnosi z javnostmi, komuniciranje, vrhunski šport, vrhunski športnik
Published: 04.07.2016; Views: 815; Downloads: 71
.pdf Full text (978,16 KB)

10.
DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETJA Z VIDIKA ODNOSOV Z JAVNOSTMI NA PRIMERU SIMOBILA
Marina Plećaš, 2016, master's thesis

Abstract: Družbena odgovornost podjetij postaja iz leta v leto pomembnejša zaradi hude konkurenčnosti podjetij, ki želijo potrošnikom ponuditi vedno več. Družbeno odgovorno ravnanje prinaša večjo poslovno uspešnost in produktivnost, izboljšan ugled ter povečano zvestobo javnosti. Družbeno odgovorno ravnanje zajema odgovorno ravnanje do ljudi, okolja in podjetja samega. Podjetja javnosti predstavljajo svoj interes, dejavnosti in izdelke preko predstavnikov za odnose z javnostmi. V tem primeru govorimo o družbeni odgovornosti podjetij kot funkciji odnosov z javnostmi. V magistrski nalogi bomo predstavili koncept družbene odgovornosti podjetja Simobil in navedli razloge za uvajanje družbene odgovornosti. Družbena odgovornost podjetja je v neposredni povezavi s komuniciranjem in posledično z odnosi z javnostmi. V empiričnem delu bomo natančneje opredelili in dokazovali poročanje o družbeni odgovornosti podjetja Simobil, ki je tudi orodje upravljanja odnosov z javnostmi. Cilj magistrske naloge je prikazati medsebojno povezanost med družbeno odgovornostjo podjetja in odnosi z javnostmi. Povezavo bomo dokazali v empiričnem delu, kjer bomo izvedli intervju z odgovornim za odnose z javnostmi v podjetju Simobil. Opravili bomo tudi splošno anketo med Simobilovimi uporabniki o mnenju glede družbene odgovornosti podjetja z vidika odnosov z javnostmi.
Keywords: družbena odgovornost, odnosi z javnostmi, podjetje Simobil, anketa, intervju
Published: 04.07.2016; Views: 1209; Downloads: 175
.pdf Full text (2,01 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica