| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH NA ODDELKU ZA OTORINOLARINGOLOGIJO IN MAKSILOFACIALNO KIRURGIJO TER NA ODDELKU ZA OČESNE BOLEZNI V UNIVERZITETNEM KLINIČNEM CENTRU MARIBOR
Marijana Zeković, 2012, master's thesis

Abstract: Zadovoljstvo je pojem s katerim se srečujemo vsak dan, bodisi doma pri opravljanju hišnih opravil ali vzgoji otrok, bodisi na delovnem mestu, pri športnih dejavnostih ipd. Uspešno opravljene tovrstne dejavnosti pomenijo večje zadovoljstvo, ki pa je povezano z motivacijo. Biti uspešen pomeni, da smo dobro oziroma uspešno opravili svoje delo in s tem prispevali k doseganju ciljev v podjetju ali organizaciji. Vsak zaposleni ima določene sposobnosti, zato je pomembno za vsako vodstvo podjetja ali organizacijo, da te sposobnosti prepozna ter vključi zaposlenega v takšno delo, kjer bi lahko s svojim znanjem in sposobnostjo uresničil cilje podjetja in s tem prispeval k povečanju svojega osebnega zadovoljstva. Temelj vsake uspešnosti v podjetju so jasno zastavljeni in poslovni cilji vrednote in vizija (Zupan 2001, 62). Namen mojega magistrskega dela je ugotoviti na katerem področju so zaposleni zadovoljni, kateri so razlogi nezadovoljstva zaposlenih, opraviti primerjavo med Oddelkom za otorinolaringologijo in maksilofacialno kirurgijo (v nadaljnem besedilu Oddelek za ORL in MFK) ter Oddelkom za očesne bolezni in nato na podlagi rezultatov analize predlagati izboljšave na področjih, kjer je prišlo do nezadovoljstva. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu opisujemo zadovoljstvo zaposlenih, pripadnost in uspešnost organizacije, način ugotavljanja zadovoljstva, merjenje zadovoljstva ter posledice nezadovoljstva zaposlenih – absentizem. Prav tako smo se osredotočili na dejavnike zadovoljstva zaposlenih. Zadnje poglavje teoretičnega dela predstavlja organizacijo, kjer je bila opravljena analiza zadovoljstva zaposlenih in sicer na dveh oddelkih Univerzitetnega kliničnega centra Maribor. Drugi del magistrske naloge vsebuje raziskavo analize zadovoljstva zaposlenih na Oddelku za ORL in MFK ter na Oddelku za očesne bolezni. Vprašalnike smo razdelili medicinskemu (zdravniki, medicinske sestre, inštrumentarke, strežnice) in nemedicinskemu osebju (administratorke na oddelku in v ambulantah). Rezultati, ki so bili dobljeni na podlagi anketnih vprašalnikov so prikazani v zadnjem poglavju magistrskega dela.
Keywords: Zadovoljstvo zaposlenih, nezadovoljstvo, motivacija, javni sektor, organizacijska klima, medicinski kader
Published: 05.02.2013; Views: 1792; Downloads: 202
.pdf Full text (1,15 MB)

2.
Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica