| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
USPEŠNOST KOMUNIKACIJSKIH PROCESOV MED ODDELKI V ORGANIZACIJI X
Manojla Gavrić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga prikazuje uspešnost komunikacijskih procesov med oddelki v podjetju X. V želji za doseganje čim boljših poslovnih rezultatov je izrednega pomena dobra medsebojna komunikacija. Za lažje sporazumevanje med oddelki v podjetju X mora komunikacija potekati nemoteno in sproščeno. Komunikacija mora biti obojestranska in učinkovita, kar pomeni, da moramo dobro poznati in obvladati metode in tehnike ter oblike komuniciranja. Spremljati moramo tudi povratne informacije in se na njih pravočasno odzvati. Naloga nam predstavlja problem reševanja komunikacijskih procesov med oddelki v podjetju X. Spoznamo celoten proces komuniciranja in opažamo napake, ki se pojavljajo in predstavljajo ovire v učinkovitem poslovnem procesu. V praktičnem delu naloge s pomočjo anketnega vprašalnika, na katerega so odgovarjali zaposleni v proizvodnji podjetja X, ugotavljamo stanje na področju medsebojnih odnosov, informiranosti in poznavanja ciljev zaposlenih v podjetju X. Ugotovimo, da so medsebojni odnosi na zadovoljivi ravni, vendar bi bilo potrebno stanje izboljšati. Zaposleni pogrešajo neposredni stik z direktorjem podjetja. Takšen neposredni stik z direktorjem bi jim pomenil veliko motivacijo, osebno zadovoljstvo in voljo do doseganja boljših poslovnih ciljev. Na področju informiranosti največji problem predstavljajo objave informacij na internetu, ki so nepravočasne in nepopolne. Zaposleni jih zato ne uporabljajo in niti jim niso dostopne. Poznavanje ciljev podjetja X pri zaposlenih je zadovoljivo in so s stanjem zadovoljni in uspešni. Problem se pojavlja na strani zaposlenih, kadar potrebujejo celovite informacije za dobro opravljeno delo. Ugotavljamo, da zaposleni za samo delo niso dovolj motivirani in bi bilo treba delavce dodatno motivirati in izobraževati, da bi uspešnejše sodelovali pri poslovnih procesih.
Keywords: • Komunikacija • Motivacija • Informiranost • Interno komuniciranje
Published: 07.11.2011; Views: 1447; Downloads: 91
.pdf Full text (820,69 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica