| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Poslovni potenciali informacijske rešitve crm
Maja Vulević, 2019, master's thesis

Abstract: Živimo v času, ko se poslovno okolje nenehno spreminja kot posledica tehnološkega razvoja in spreminjajočih se zahtev tako kupcev kot poslovnih partnerjev. Po pojavu gospodarske krize so podjetja še bolj prisiljena v iskanje novih načinov zadovoljevanja obstoječih in iskanje novih strank, ki jim zgolj kakovost izdelkov ni več dovolj. Podjetja so se začela zavedati pomena upravljanja odnosov s strankami (v nadaljevanju CRM) ter njegovega učinka na celotno poslovanje podjetja. Gre za rešitev, orodje oziroma strategijo poslovanja podjetja, ki je podprta z informacijskimi rešitvami in se odredotoča na odnose s strankami ter z njimi povezane poslovne procese. Z namenom prilagajanja na hitro spreminjajoči se trg in zagotavljanje poslovne uspešnosti v prihodnje, je za podjetje ključnega pomena. Prilagaja se, sledi trendom in potrebam, ki jih narekuje poslovno okolje. Če želimo čim bolj spoznati naše kupce in z njimi dolgoročno negovati dobre odnose, je edina rešitev uvedba sistema CRM. S temo želimo izpolniti predvsem dva cilja: zadržati želimo čim več dobičkonosnih strank ter spoznati razvoj že pridobljenih strank preko poznavanja njenih potreb in želja. Pridobivanje strank je težko, še posebej na razvitih trgih, zato je zadovoljen kupec tisti, ki se nenehno vrača in nam sledi. CRM je sodobna marketinška miselnost, nova informacijska rešitev, ki ima ob pravilni in natančni uporabi velike zasluge za povečanje uspešnosti podjetja. CRM ni le informacijska rešitev, je nekaj več, saj lahko njegova prisotnost ključno spremeni poslovne procese v organizaciji in naravo dela zaposlenih. Vse več podjetij se zaveda, da je zadovoljna stranka tista, ki ustvarja dobiček podjetja in lahko pomaga pridobiti nove stranke. CRM rešitev nam tako pomaga ustvarjati bazo strank in nas spodbuja k nadaljnim marketinškim aktivnostim. Uvedba CRM rešitve v podjetje predstavlja velik poslovni izziv, saj so zanjo potrebne velike spremembe v naravi dela organizacije, poslovnih procesih, pridobivanju, analiziranju in hranjenju podatkov ,… Sistem CRM lahko postane poslovna prednost določenega podjetja samo takrat, ko se to izogne vsem potencialnim pastem, slabostim in nevarnostim, ki se lahko pojavijo pri uvedbi rešitve z izbrano metodologijo.
Keywords: CRM, upravljanje odnosov s strankami, marketing, informacijske rešitve, SWOT analiza CRM, poslovni potenciali rešitve CRM, primeri dobrih praks uvedbe CRM rešitve, Metodologija Sure Step, Microsoft Dynamics CRM.
Published in DKUM: 18.03.2019; Views: 1710; Downloads: 210
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
VLOGA ŠPORTNEGA MANAGERJA V PROCESU ZASTOPANJA ŠPORTNIKA
Maja Vulević, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo obravnavali izbrano temo: kakšna je vloga športnega managerja v procesu zastopanja športnika. Ta tema nam je bila zelo zanimiva in želeli smo ugotovit kako pomembna je ta vloga v profesionalnem športu. Tema se nam je zdela zelo aktualna, saj dandanes se športniki ne ukvarjajo s športom samo zaradi rekreacije, temveč nekaterim predstavlja glavni vir dohodka. Skozi pisanje diplomskega seminarja smo ugotovili, da je uspešen zastopnik tisti, ki ima neko širino znanja, tako ekonomskega kot tudi znanje tistega športa, čigar športnika zastopa. Vsak uspešen zastopnik, mora izpolnjevat vse osnovne naloge managerja. Vešč mora biti pri: snovanju, predvidevanju, načrtovanju, poročanju ter predvsem pri organiziranju in vodenju. Ugotoviti smo želeli, kakšna je vloga športnega managerja v procesu zastopanja športnika. Na podlagi tega smo se odločili, da bomo to najbolje izvedeli iz prakse. Sestavili smo nekaj konkretnih vprašanj obravnavanega problema in jih postavili dvema uspešnima športnima zastopnikoma. Iz odgovorov smo dobili še bolj natančen pogled, kako se sama teorija pokaže v praksi. Ugotovili smo, da je lahko več različnih načinov sklenitve posla med zastopnikom in igralcem ali klubom. Zastopnika sta nam prav tako pojasnila njun način plačila, ki ga lahko primerjamo s tem izrekom : »Več kot daš, več veljaš!« Višjo ponudbo kot zastopniki dobijo za igralca, višje je njihovo končno plačilo. Skozi ustvarjanje diplomskega seminarja smo ugotovili, da se je tudi na področju zastopanja igralcev zgodil zelo velik napredek. V tujini so začeli ustvarjati večje zastopniške agencije, ki lahko na enem mestu zastopajo znatno večje število igralcev kot pa en sam zastopnik. Zato so te agencije zelo konkurenčne posameznikom, ki tako težje pridejo do novih potencialnih strank. Predvidevamo lahko, da bo s časoma povečanje zastopniških agencij še zmanjšalo število posameznih zastopnikov. Vendar pa zastopnika izpostavljata problem pravne ter socialne varnosti športnikov v Evropi, kar bi lahko bil eden od ključnih problemov prihodnosti zastopanja športnikov. Bilo bi primerno, da bi to področje uredile mednarodne športne zveze ter smiselna bi bila uvedba nadzornega organa, ki bi imel nalogo kontrole stanja na tem področju na nivoju posameznega športa.
Keywords: Športni management, manager v športu, naloge managerja v športu, proces zastopanja igralca, slovenski zastopnik, tuj zastopnik.
Published in DKUM: 25.10.2013; Views: 2467; Downloads: 225
.pdf Full text (888,57 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica