| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako pripraviti študenta na inkluzivno šolo
Maja Umek, Marjeta Zabukovec, 2011, review article

Abstract: Inkluzivni pouk poudarja optimalen razvoj potencialov vseh učencev. Izhodišče pouka je vsak posamezen učenec z vsemi svojimi razvojnimi, socialnimi, kulturnimi in drugimi posebnostmi. Načrtovanje in vodenje pouka, osredinjenega na učenca, je študentom razrednega pouka v preteklih letih pri nastopih družboslovja predstavljalo eno glavnih zahtev in tudi težav. Ugotovili smo, da je eden od razlogov teh težav tudi v klasični naravnanosti in organizaciji hospitacij in nastopov, zato smo zasnovali nov model nastopov in ga v študijskem letu 2010/11 prvič izvedli. V prispevku predstavljamo evalvacijo tega novega modela nastopov pri didaktiki družboslovja z vidika osredinjenosti pouka na učence. Ugotavljali smo: stališča študentov o inkluziji, načine prilagajanja pouka učencem s posebnimi potrebami ter mnenje študentov in učiteljev o novem modelu nastopov.
Keywords: inkluzivni pouk, inkluzija, didaktika družboslovja, učenci s posebnimi potrebami, nastopi, hospitacije
Published: 21.09.2017; Views: 621; Downloads: 92
.pdf Full text (86,49 KB)
This document has many files! More...

2.
Učni načrt
Meta Budnar, Mihaela Kerin, Maja Umek, Marjeta Zabukovec, 2011, other educational material

Keywords: vzgoja in izobraževanje, učni programi, osnovna šola, spoznavanje družbe
Published: 07.06.2012; Views: 1047; Downloads: 29
URL Link to full text

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica