| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV AVTORJA NA DOKUMENTARNI PORTRET
Maja Senekovič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Znano je, da dokumentarni filmi nikoli niso prikazovali realnosti. Za vsakim filmom namreč stoji avtor, ki želi nekaj sporočiti. Tako je tudi z dokumentarnimi portreti. Kje in kakšna je vloga avtorja v procesu izdelave dokumentarnega portreta je predmet diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino dokumentarnega filma, ga definira in klasificira, v nadaljevanju pa je predstavljena vloga avtorja v pred-produkciji, produkciji in post-produkciji dokumentarnega portreta, glede na uporabljeno reprezentacijo. Diplomskemu delu je priložen kratek dokumentarni portret Zadeta od lajfa! ki sem ga naredila kot neobvezni del naloge.(zaradi velikosti datoteke je fiil dosegljiv pri tiskani inačici)
Keywords: dokumentarni film, dokumentarni portret, avtor, reprezentacija
Published: 14.10.2009; Views: 10832; Downloads: 288
.pdf Full text (650,62 KB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica