| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Management neprofitnih organizacij
Maja Knežević, 2019, master's thesis

Abstract: Neprofitne organizacije so organizacije, ki v sodobnem svetu zavzemajo iz leta v leto pomembnejše mesto. Gre za nadvse raznolike organizacije, ki jih je velikokrat težko razlikovati od profitno usmerjenih organizacij. Osnovni smisel njihovega obstoja predstavlja delovanje v splošne družbeno koristne namene in ne ustvarjanje dobička, kot je to cilj pri profitno usmerjenih organizacijah. Temeljna naloga managementa je enaka tako v neprofitnih kot tudi v profitno usmerjenih organizacijah. Management načrtuje, organizira, usmerja in nadzira delovanje pripadnikov organizacije na način, da organizacija uspešno ter učinkovito dosega cilje, ki so bili določeni s strani lastnikov, ustanoviteljev, oblasti, članov. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela. To sta teoretični in empirični. V teoretičnem delu so podrobneje predstavljena pojma management neprofitne organizacije ter neprofitna organizacija, v empiričnem delu pa smo predstavili management dveh neprofitnih in hkrati tudi nevladnih organizacij. To sta Zveza prijateljev mladine Slovenije ter Rdeči križ Slovenije. S pomočjo primerjalne analize smo prikazali razlike in podobnosti njunega managementa.
Keywords: neprofitne organizacije, nevladne organizacije, management, organizacija, društvo, ustanova, zavod, podjetje, prostovoljstvo, financiranje, družbeni interes, dobrodelnost
Published: 24.10.2019; Views: 513; Downloads: 140
.pdf Full text (1007,93 KB)

2.
Pomen vizualne podobe izdelkov
Maja Knežević, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Danes imajo odjemalci na voljo veliko izbiro izdelkov in storitev, njihove nakupne odločitve pa so odvisne od več dejavnikov. Podjetja morajo zato čim bolje poznati, kateri dejavniki vplivajo na nakup določenega izdelka. To pomeni, da morajo celostno podobo izdelka od videza, tržnega komuniciranja, tržnih poti do funkcionalnih značilnosti, čim bolje prilagoditi željam odjemalcev kot tudi njihovi osebnosti. Izdelke ocenjujemo predvsem po koristih in zadovoljevanju potreb, ki jih nudijo, vendar pa smo zelo pozorni tudi na njihovo osebno predstavitev. Vizualna podoba izdelka tako izraža njegovo identiteto, njegov namen. Prav zaradi težkih vprašanj podjetij, kot so, kako naj izdelek oblikujejo, da bo opazen, da bo izražal namen in bo odjemalcu všečen ter ga prepričal k nakupu, so bolj uspešna tista podjetja, ki za svoje izdelke oblikujejo jasen in razlikovalen imidž, embalažo, po čemer si jih bodo odjemalci zapomnili. Diplomski projekt obsega teoretični in praktični del. V teoretičnem delu bomo najprej opredelili definicijo podobe, njeno pomembnost za podjetja in odjemalce, navedli vrste podob ter vsako natančneje opisali. Sledi poglavje o vizualni podobi, kjer bomo zraven opredelitve le-te opisali še dejavnike, povezane s podobo. Empirični del zajema kratko analizo vizualne podobe dveh različnih vrst čajev, to sta zeliščni metin čaj ter sadni čaj z okusom češnje. Kot primera bosta vzeta metin in češnjev čaj slovenske blagovne znamke 1001 cvet ter metin in češnjev čaj tuje blagovne znamke Teekanne.
Keywords: podoba, dizajn, čaji, imidž, embalaža, celostna podoba, celostna grafična podoba
Published: 02.11.2017; Views: 854; Downloads: 112
.pdf Full text (1,28 MB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica