| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Obravnava Pascalove matrike z generirajočimi funkcijami
Maja Garbas, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je proučevana Pascalova matrika s pomočjo generirajočih funkcij.Prvo poglavje predstavi pojem matrika in njene zakonitosti ter računske operacije med matrikami. V drugem poglavju je opisana Pascalova matrika in nekatere njenepotence. Ta ima zelo elegantno podobo in lahko vodi do nekaterih presenetljivih rezultatov, saj predstavlja Pascalov trikotnik, ki je med najbolj slavnimi številskimi zaporedji ter je poln vzorcev. V naslednjih poglavjih pa so predstavljene generirajoče funkcije Pascalove matrike in njihove lastnosti.
Keywords: Pascalov trikotnik, Pascalova matrika, eksponentna generirajoča funkcija, osnovna generirajoča funkcija, Pascalova matrika z dodano identiteto
Published: 12.09.2016; Views: 391; Downloads: 36
.pdf Full text (1,17 MB)

2.
Bralne navade učencev 2. in 3. triletja osnovnih šol v občini Kozje
Maja Garbas, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje bralne navade osnovnošolcev drugega in tretjega triletja v občini Kozje. Namen dela je raziskati, kaj najraje počnejo učenci drugega in tretjega triletja v prostem času, ali berejo tudi v prostem času, ali učenci radi berejo, ali berejo več dekleta ali fantje, ali obiskujejo šolsko in splošno knjižnico, ali so med dekleti in fanti razlike v izboru knjig, ki jih radi prebirajo, ali berejo le obvezno literaturo, ali je domače branje priljubljeno med učenci, ali so med dekleti in fanti razlike v priljubljenosti domačega branja, ali so med razredi razlike v priljubljenosti domačega branja, ali so razlike med dekleti in fanti v priljubljenosti bralne značke, ali je tekmovanje iz slovenščine za Cankarjevo priznanje priljubljeno med učenci, ali učenci potrebujejo dopolnilni pouk pri slovenščini, ali obiskujejo dodatni pouk pri slovenščini, ali radi pišejo spise na temo iz književnosti in ali menijo, da berejo dovolj. V teoretičnem deluje opredeljeno branje, vrste branja in bralne stopnje ter različni vplivi na mladostnike in na branje. V empiričnem delu pa so predstavljeni rezultati izvedenega anketnega vprašalnika, v katerem je sodelovalo 119 učencev drugega in tretjega triletja dveh osnovnih šol v občini Kozje. Rezultati kažejo, da osnovnošolci ne berejo radi in nekateri v branju vidijo celo dejavnik, ki jim vzame prosti čas. Nekaterim pa je branje koristno, jih sprošča in zabava ter se jim zdi zanimivo. Veliko je osnovnošolcev, ki radi berejo in zato tudi radi sodelujejo pri bralni znački in na tekmovanju iz slovenščine za Cankarjevo priznanje, kjer dosegajo lepe rezultate.
Keywords: branje, pomen branja, vrste branja, motivacijski dejavniki branja, občina Kozje, OŠ Lesično, OŠ Kozje, domače branje, bralna značka, šolska knjižnica
Published: 24.08.2016; Views: 501; Downloads: 55
.pdf Full text (1,44 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica