| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IGRALNIŠTVO IN MANAGEMENT V IGRALNIŠTVU NA PRIMERU HIT ŠENTILJ, D.D.
Maja Alja Križman, 2010, final seminar paper

Abstract: Igralništvo kot dejavnost, ki se ukvarja z nudenjem zabave in sprostitve za ljudi v okviru njihovega prostega časa, se je razmahnilo tudi v Sloveniji. Eden večjih koncesionarjev na območju Slovenije je podjetje Hit d.d. s svojimi hčerinskimi podjetji. Z gradnjo igralnic in igralniško—zabaviščnih centrov se je že pred leti začel kazati njihov vpliv na lokalno in širšo družbeno skupnost. Večje igralnice v regiji namreč pomembno vplivajo na njen razvoj predvsem zaradi koncesijskih dajatev. Denar od koncesijskih dajatev občine uporabijo za razvoj turistične infrastrukture in prebivalcem prijaznejše okolje. Davek od posebnih iger na srečo, ki se steka v državni proračun, pa je namenjen razvoju in promociji turizma. Igralnica v regiji bi naj tako pomembno prispevala k razvoju regije in k njeni turistični prepoznavnosti. V nalogi smo predstavili teoretične osnove igralniškega turizma, podali teoretična izhodišča za management in managerje v turističnih organizacijah in podali značilnosti destinacijskega managementa. Nato smo predstavili igralnico Mond v Šentilju ter vključevanje v okolje, v katerem posluje. Na koncu smo podali ugotovitve, ki se navezujejo na podjetje in okolje, v katerem posluje.
Keywords: Ključne besede: turizem, igralništvo, management v igralništvu, destinacijski management, Hit Šentilj, d.d.
Published: 27.01.2011; Views: 1544; Downloads: 189
.pdf Full text (560,52 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica