| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza dejavnikov nakupnega odločanja ob nakupu papirnatih izdelkov
Maša Vižintin, 2018, master's thesis

Abstract: Na izbiro in nakup izdelka vpliva veliko število dejavnikov, ki se razlikujejo pri vsakem posamezniku, zato je njihovo vlogo in pomembnost težko preučevati. Hkrati pa za tržnike predstavljajo izjemno pomemben pokazatelj potrošnikovega vedenja ob nakupu izdelka določene kategorije. Da bi potrošnikovo obnašanje lažje razumeli, so tržniki razvili model procesa nakupnega odločanja, ki nam pomaga pri prepoznavanju specifik vedenja potrošnikov pri nakupu izdelkov. Na podlagi tega so opredelili tudi različne vrste potrošnikovega vedenja ter določene dejavnike, ki na sam proces in odločitev o nakupu vplivajo v največji meri. Kljub temu pa se je pomembno zavedati dejstva, da se vedenje potrošnikov v procesu nakupnega odločanja razlikuje pri nakupu izdelkov različnih kategorij, zato je potrebno vedenje ob nakupu različnih izdelkov na podlagi teoretičnih dejstev vsakič znova preučiti. Namen magistrskega dela je preučiti dejavnike, ki vplivajo na nakup papirnatih izdelkov na slovenskem trgu in ugotoviti njihovo pomembnost. Pri tem smo se osredotočali predvsem na pomembnost in razmerje pomembnosti med dejavnikoma »blagovna znamka« in »cena«.
Keywords: dejavniki nakupnega odločanja, proces nakupnega odločanja, papirnati izdelki, blagovna znamka, cenovni nakupni dejavniki
Published in DKUM: 15.10.2018; Views: 1537; Downloads: 268
.pdf Full text (1,95 MB)

2.
UGOTAVLJANJE STALIŠČ DO NEKATERIH ZNAMK TOALETNEGA PAPIRJA
Maša Vižintin, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Stališča so naučene predispozicije, s katerimi se odzivamo na določene objekte ali subjekte in se od posameznika do posameznika razlikujejo. Z njimi lahko ugotovimo, kakšno je mnenje potrošnikov do določenega izdelka, kakšen vpliv ima skupina na posameznika ter kakšne so razlike med ljudmi. Skratka, stališča so eden izmed najpomembnejših pojmov in so postala že skoraj nepogrešljiva pri raziskovanju vedenja potrošnikov za trženje. Prav tako kot stališča je za uspešno trženje pomembna tudi ustrezna segmentacija trga. Kadar podjetje za ciljno skupino svoje blagovne znamke izbere samo določene segmente potrošnikov, lahko izdelke natančno prilagodi njihovim potrebam ter tako uspešneje prepriča posameznike v nakup. Diplomski projekt v prvem delu govori o teoriji stališč ter na kratko opiše tudi segmentacijo trga, nato pa v drugem, empiričnem delu, predstavi raziskavo stališč potrošnikov do različnih blagovnih znamk toaletnega papirja. Pri tem upošteva v naprej določene segmente, izbrane s strani podjetja Paloma, d. d. V zaključnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave
Keywords: stališča, toaletni papir, segmentacija, Paloma, anketni vprašalnik
Published in DKUM: 17.11.2016; Views: 1291; Downloads: 84
.pdf Full text (2,25 MB)

Search done in 4.41 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica