| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJSKA OCENA KUPCEV MLEKA IN MLEČNIH IZDELKOV NA ŠIRŠEM OBMOČJU OBČINE ORMOŽ
Maša Keček Potočnik, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen raziskave je analizirati tržno povpraševanja kupcev po mlečnih izdelkih na širšem območju občine Ormož. V nalogi ocenjujemo odnos kupcev do ponudbe mleka in mlečnih izdelkov, analiziramo njihova stališča do kakovosti, izvora in blagovnih znamk ponujenih izdelkov in presojamo njihove prehranske in nakupne navade pri mleku in mlečnih izdelkih. Metodologija vključuje terensko anketiranje 100 naključnih kupcev z lastnim vprašalnikom. Ta je bil sestavljen iz treh delov: (i) prvi del zajema socialno-demografske spremenljivke, (ii) drugi del prehransko-nakupne navade kupcev mleka in mlečnih izdelkov, (iii) tretji pa odnos kupcev do ponudbe mlečnih izdelkov.
Keywords: mleko, mlečni izdelki, tržna analiza, anketni vprašalnik, SV Slovenija
Published: 21.07.2016; Views: 620; Downloads: 81
.pdf Full text (1,45 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica