| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza trgovskih blagovnih znamk na primeru Spar in Mercator
Maša Borkovič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Pomen blagovnih znamk se skozi leta povečuje. Kupci skoraj ne kupujejo več posameznih izdelkov, temveč zgolj blagovne znamke. V marketingu je vse večji poudarek in zanimanje za trgovinske blagovne znamke. V svojo ponudbo jih dodaja tudi vedno več trgovinskih organizacij, saj jim tovrstne znamke ponujajo večji vir prihodka (na izdelkih je višja marža). Trgovinska podjetja lahko z uvajanjem lastnih blagovnih znamk ohranjajo svojo konkurenčnost na velikem trgu. V trgovinah so se najprej začele pojavljati trgovinske blagovne znamke prehrambenih izdelkov. S težnjo po konkurenčnosti, višjem dobičku in večji priljubljenosti med kupci so svoj asortiment začeli širiti izven mej prehrambene industrije. Danes lahko izdelke trgovinskih blagovnih znamk najdemo že skoraj na vsaki polici. Trgovci stremijo k temu, da zadovoljijo potrebe svojih kupcev. Te skušajo potešiti z izbiro proizvajalcev lokalnega porekla, z izdelki dobre kakovosti in praktičnim pakiranjem. Trgovinske blagovne znamke lahko danes izpolnijo pričakovanja in potrebe vsakega, saj je na policah moč najti tudi bolj specifične artikle, kot so veganski izdelki, izdelki brez laktoze in glutena, izdelki brez sladkorja, bio in eko pridelani izdelki, linije zdravih izdelkov itd. Proizvodi se razlikujejo tudi po cenovnih razredih. Najdemo lahko vse, od nizkocenovnih manj kvalitetnih izdelkov do premium izdelkov, ki so visoke kakovosti in primerno višje cene. V diplomskem delu se po teoretičnem poglavju osredotočim na trgovinske blagovne znamke podjetij Spar in Mercator.
Keywords: Blagovna znamka, proizvajalci, odjemalci, trgovinska blagovna znamka, asortiment, trgovinske blagovne znamke Spar, trgovinske blagovne znamke Mercator
Published: 30.11.2020; Views: 181; Downloads: 33
.pdf Full text (15,45 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica