| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJSKA STRATEGIJA PODJETJA VIS CORPORIS D.O.O., ZA UVAJANJE IZDELKOV ŠPORTNE PREHRANE
Luka Popovič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Z tem diplomskim delom smo z pomočjo raziskave izdelali predlog trženjske strategije za VigorFuel. Na začetku dela smo iz različne literature na splošno opisali marketing in njegove strategije. Opisali smo področje iz več zornih kotov, od tega kako naj se podjetje pozicionira do tega kako naj uvaja svoje izdelke na trg. Temu delu je sledil empirični del z opisom raziskovalnega področja. Predstavili smo podjetje in njegove blagovne znamke. Zaradi tega ker mora marketing slediti osnovnim razvojnim in strateškim ciljem podjetja smo opisali tudi te. Z analizo, ki je sledila smo prišli do ključnih informacij, ki so nam bile v pomoč pri testiranju hipotez. Testirali smo ozaveščenost vzorca o blagovni znamki VigorFuel, povprečno starost potencialnih kupcev, zadovoljstvo potencialnih kupcev z ponudbo, pripravljenost kupcev do nakupa takšnih izdelkov ter kako smo pozicionirani kot blagovna znamka glede na obstoječo konkurenco.Na koncu smo prišli do zaključka in izdelali predlog trženjske strategije za podjetje Vis Corporis d.o.o. pri uvajanju izdelkov športne prehrane.
Keywords: Marketing, marketinške strategije, športna prehrana
Published: 12.11.2012; Views: 1428; Downloads: 175
.pdf Full text (1,74 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica