Abstract: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.Keywords: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, UnityPublished in DKUM: 23.08.2018; Views: 967; Downloads: 105 Full text (4,21 MB)
Abstract: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.Keywords: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDXPublished in DKUM: 13.10.2015; Views: 1405; Downloads: 112 Full text (3,40 MB)