| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Keywords: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Published in DKUM: 23.08.2018; Views: 967; Downloads: 105
.pdf Full text (4,21 MB)

2.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Keywords: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Published in DKUM: 13.10.2015; Views: 1405; Downloads: 112
.pdf Full text (3,40 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica