| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Sociometrična preizkušnja v vrtcu
Ljudmila Ana Šekoranja, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela utemeljujem pomen socialnih odnosov, socialne kompetentnosti, vrstniških odnosov, predstavim socialne igre in kot glavno temo diplomskega dela natančno predstavim sociometrično preizkušnjo. Pri sociometrični preizkušnji me zanima njena izvedba in kako obdelamo ter prikažemo podatke. V empiričnem delu diplomskega dela so predstavljeni podatki sociometrične preizkušnje. V raziskavo so bili vključeni otroci iz enega izmed celjskih vrtcev v šolskem letu 2013/2014. Otroci so bili stari od štiri do šest let. V vzorec je bila vključena ena skupina s triindvajsetimi otroki. Uporabila sem deskriptivno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Odgovore anketnih vprašalnikov nisem obdelovala. Zapisani so kot so bili podani. Odgovori otrok so zbrani v sociomatriki in v sociogramu. Poleg sociometrične preizkušnje sem izvedla tudi anketni vprašalnik, da bi lahko primerjala ugotovitve vzgojiteljice, njene pomočnice ter svoje ugotovitve s sociometrično preizkušnjo. Anketirane smo ugotovile in s pomočjo sociometrične preizkušnje potrdile, da so otroci med seboj povezani, se čutijo pripadne skupini, a se grupirajo v manjše skupine. Iz dobljenih ugotovitev lahko sklepam, da vzgojiteljica in pomočnica precej dobro poznata svojo skupino. Iz pridobljenih ugotovitev lahko trdim, da se je sociometrična preizkušnja pokazala kot smiseln način za preučevanje vrstniških odnosov v vrtcu. Sociometrična preizkušnja je lahko vzgojiteljem v veliko pomoč, ko dobijo novo skupino, da lahko vidijo, katere vezi je potrebno med otroki še posebej utrditi.
Keywords: sociometrična preizkušnja, socialni odnosi, socialna sprejetost, socialni vpliv, socialna preferenčnost, sociomatrika, sociogram, otrok, skupina
Published in DKUM: 08.08.2017; Views: 4114; Downloads: 854
.pdf Full text (947,47 KB)

2.
TEKMOVALNE IN NETEKMOVALNE IGRE PRI POUKU ŠPORTNE VZGOJE
Ljudmila Ana Šekoranja, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljena igra in njen pomen ter vpliv na razvoj otrokovih telesnih in duševnih sposobnosti. Igre so razdeljene glede na otrokov razvoj, glede na skupine, glede na smer ter glede na tekmovalne in netekmovalne igre. Pisala sem o tekmovalnosti ter o njenih pozitivnih in negativnih vplivih na razvoj otroka. V nadaljevanju sem pisala o motivaciji in predstavila različne oblike učenja. Spregovorila sem o tekmovalnem, individualističnem in sodelovalnem učenju. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati eksperimenta, ki je bil izveden na izbranem vzorcu učencev in učenk iz šestih razredov osnovne šole Frana Roša Celje v šolskem letu 2011/2012. V vzorec sta bila vključena dva četrta, dva peta in dva šesta razreda. Sodelovalo je 108 učencev in učenk.
Keywords: igra, tekmovalne igre, netekmovalne igre, športne igre, tekmovalnost, učna motivacija, oblike učenja
Published in DKUM: 08.01.2014; Views: 2545; Downloads: 279
.pdf Full text (2,39 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica