| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Iskanje poti v računalniških igrah
Leon Balaj, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava dva algoritma za iskanje poti v računalniških igrah. Najprej se seznanimo s problemom iskanja najkrajše poti v grafu ter iskalnima algoritmoma A* in Dijkstrovim algoritmom, ki ju kasneje implementiramo v okolju Unity v programskem jeziku C# ter preizkusimo njuno delovanje v vnaprej pripravljenem labirintu. Med seboj primerjamo delovanje algoritma na različnih izbranih začetnih točkah ter dobljene rezultate tudi analiziramo.
Keywords: računalniške igre, Unity, iskanje poti, Dijkstrov algoritem, algoritem A*
Published: 04.12.2019; Views: 509; Downloads: 63
.pdf Full text (1,31 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica