1. Ugotavljanje uspešnosti prodaje prodajalca x v podjetju aluminium kety emmi d. o. o.Vanja Turner, 2020, undergraduate thesis Abstract: Vsako podjetje si želi, da bi za svoj obstoj našlo odjemalce, ki bodo kupovali njihov izdelek. Prodaja v podjetju spada med tisto funkcijo podjetja, ki zaključuje poslovni proces podjetja, njen rezultat pa je pretvorba izdelkov in storitev v denarno obliko. Doseganje zastavljenih ciljev in smotrov organizacije je ključno za uspešnost prodaje, prav tako pa tudi podjetja samega. Vsako podjetje mora spremljati uspešnost na vseh področjih in tako tudi uspešnost prodaje.
Med ugotavljanjem oziroma analizo uspešnosti prodaje, sem dobila potrditev, da mora vsako podjetje analizirati poslovanje podjetja skozi vsa leta in pri tem iskati možnosti, da se izboljša. Še posebej pomembna je analiza uspešnosti prodaje, saj bi lahko podjetja »tavala v temi«, s tem pa so lahko ob pravem trenutku na pravem mestu. Analiza uspešnosti prodaje pripomore tako k uspešnemu delovanju podjetja kot pri njegovi rasti.
Delo diplomskega projekta je razdeljeno na štiri poglavja. V uvod je vključen opis problema, namen, cilji, osnovne trditve in predpostavke ter omejitve diplomskega projekta. V teoretičnem delu so zbrana teoretična izhodišča proučevanega problema in teoretično razdelane faze analize uspešnosti prodaje. Empirični del zajema spoznanja in poglede iz teoretičnega dela, ki so uporabljeni za proučevanje na primeru podjetja Aluminium Kety Emmi, d. o. o. V zadnjem, to je četrtem, delu diplomskega projekta, pa so navedene sklepne ugotovitve in spoznanja proučevanih problemov ter razlage pridobljenih rezultatov v zvezi z osnovnimi trditvami. Keywords: prodaja, ugotavljanje uspešnosti prodaje, analiza uspešnosti prodaje, prodajno osebje, aluminijasti izdelki. Published in DKUM: 16.04.2021; Views: 510; Downloads: 47
Full text (571,66 KB) |
2. Pristopi h generiranju testnih primerov na osnovi modela stanjRajko Turner, 2017, master's thesis Abstract: Namen magistrskega dela je bil raziskati pristope h generiranju testnih primerov na osnovi modelov stanj. Na osnovi sistematičnega pregleda literature smo identificirali najpogosteje uporabljene pristope in orodja, ki se uporabljajo pri testiranju na osnovi modelov stanj. V magistrski nalogi smo najprej na podlagi sistemskih specifikacij v orodjih izdelali modele z modelirno tehniko FSM (ang. Finite State Machine) in UML (ang. Unified Modeling Language). Nato smo generirali testne primere s pomočjo orodij ModelJUnit in Conformiq Designer, pri čemer določeno orodje uporablja nabor algoritmov ali tehnologij, ki na podlagi kriterijev in tehnik generira le te. Orodje ModelJUnit uporablja naključni, pogolten in algoritem poglej vnaprej, orodje Conformiq Designer pa tehnologiji simbolno izvajanje in reševanje omejitev. Na koncu smo s pomočjo kriterijev pokritosti merili uspešnost generiranih testnih primerov in s tem tudi pokritost modela. Predstavljeni rezultati so lahko v pomoč uporabnikom pri odločitvi in izbiri pristopa ter orodja za generiranje testnih primerov na osnovi modelov stanj. Keywords: Programska oprema, testiranje na osnovi modelov, model stanj, avtomatsko generiranje testnih primerov, orodja za generiranje testnih primerov. Published in DKUM: 05.06.2017; Views: 1066; Downloads: 108
Full text (2,80 MB) |
3. Prevajanje kulturno zaznamovanih prvin pri podnaslavljanju filmov Woodyja AllenaLea Turner, 2015, master's thesis Abstract: Magistrska naloga obravnava problem prevajanja kulturno zaznamovanih prvin pri podnaslavljanju treh filmov režiserja, scenarista in igralca Woodyja Allena. V nalogi nas je zanimalo, s katerimi strategijami so bile omenjene prvine prevedene v uradnih slovenskih podnaslovih in ali so bile te strategije pretežno usmerjene k izvorni ali ciljni kulturi. Opravljena je bila primerjalna analiza zunaj- in znotrajjezikovnih prvin iz skupno enajstih kategorij. Pri določanju strategij prevajanja smo se opirali na tipologijo prevodoslovca Jana Pedersena (2011). Naše ključne ugotovitve so, da je bilo prevajanje kulturno zaznamovanih prvin v podnaslovih podrejeno časovnim in prostorskim omejitvam, hkrati pa je bila vsaka prevodna rešitev rezultat sprejemanja odločitev z upoštevanjem dodatnih dejavnikov. Podnaslovi torej niso bili primarno usmerjeni ne k izvorni ne k ciljni kulturi, ampak so bile prvine ponekod posplošene z nadpomenko in parafrazo, nadomeščene z manj zaznamovano prvino ali celo izpuščene, drugje pa ohranjene ali neposredno prevedene. Strategije, usmerjene k ciljni kulturi, so bile zlasti značilne za znotrajjezikovne prvine, pogosta pa je bila tudi raba uradne ustreznice. Woody Allen v obravnavanih slovenskih podnaslovih tako ponekod deluje bolj mednaroden, brezčasen, manj zaznamovan z judovsko kulturo in manj duhovit, po drugi strani pa podnaslovi še zmeraj v zadostni meri omogočajo kulturno in intelektualno izkušnjo, ki jo prinašajo njegovi filmi. Keywords: Podnaslavljanje, kulturno zaznamovane prvine, Woody Allen, prevajalske strategije, izvorna kultura, ciljna kultura Published in DKUM: 30.10.2015; Views: 1240; Downloads: 188
Full text (816,65 KB) |
4. MERJENJE IN MANAGEMENT KAKOVOSTI IN ZADOVOLJSTVA S TURISTIČNO DESTINACIJO: PRIMER DESTINACIJE MARIBORTanisa Sabo Turner, 2015, master's thesis Abstract: Globalizacija, čas v katerem živimo, je zaznamovana z nenehnimi spremembami, ki se jim ne moremo izogniti in predstavljajo edino stalnico našega življenja. Konkurenčni boj med podjetji je z vsakim dnem večji, zato je zelo pomembno, da podjetja postanejo inovativna, znajo navdušiti odjemalce in so boljša od konkurentov. Področje, ki smo ga raziskovali v magistrskem delu se navezuje na management kakovosti in zadovoljstva s turistično destinacijo Maribor. V današnjem konkurenčnem okolju predstavlja kakovost storitev najpomembnejši cilj, ki pripomore k zadovoljitvi potreb odjemalcev. Za vsako podjetje oz. destinacijo pa je pomembno tudi, da potekata proizvodnja in marketing storitev ob najmanjših možnih stroških, ob katerih se zadovoljujejo potrebe odjemalcev, kar je glavni namen managementa kakovosti. Keywords: turistična destinacija, destinacijski managament, zadovoljstvo odjemalcev, managament kakovosti, kakovost storitev Published in DKUM: 06.08.2015; Views: 1845; Downloads: 266
Full text (2,11 MB) |
5. TESTIRANJE VARNOSTI BAZ SQL S POMOČJO ORODJA SQLMAPRajko Turner, 2012, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi se ukvarjamo s problemom testiranja varnosti baz SQL. Opisani so načini, kako izdelati svojo spletno aplikacijo ter bazo SQL v ozadju. Vse skupaj preizkušamo na svojem domačem lokalnem omrežju s tehniko vrivanja SQL in z uporabo orodja SQLmap. Opisali smo postopke za testiranje varnosti z orodjem SQLmap ter možne načine izpisovanja podatkov. Na koncu smo preučili, kako popraviti najdene napake ter preprečiti ponovno izkoriščanje varnostnih pomanjklivosti. Keywords: vrivanje SQL, preizkušanje, orodje SQLmap, poizvedba Published in DKUM: 16.11.2012; Views: 1862; Downloads: 104
Full text (1,75 MB) |
6. SKLADIŠČENJE IN IZDAJA VHODNIH MATERIALOV V PROIZVODNJO V PODJETJU SGA D.O.O., SLOV. KONJICERomana Turner, 2012, undergraduate thesis Abstract: Da je proizvodno podjetje lahko uspešno, mora zagotavljati zadostne količine materiala za nemoteno proizvodnjo vendar pa je tukaj potrebno ogromno znanja s področja skladiščnega poslovanja.
Glede na materiale, katere podjetje potrebuje za svoje delovanje, se odločamo o izvedbi skladiščnih prostorov. Kolikšne bodo zaloge in ali bomo skladiščne prostore najeli ali bomo skladiščili sami je odvisno od več dejavnikov, predvsem pa od višine stroškov, katere nam povzročajo zaloge.
Kako bomo knjižno zavedli prejem blaga in nato izdajo blaga je odvisno od politike poslovanja podjetja. Nikakor ne smemo pozabiti pri prejemu blaga, da je potrebno izvesti razne kontrole od ustreznosti blaga do same kvalitete blaga. SGA izdajo vrši po principu FIFO.
Z avtomatizacijo skladišč se je mogoče izogniti marsikateri napaki človeškega faktorja, saj se večina knjižnih premikov preko odčitavanja črtnih kod avtomatsko zavede v sistemu. Prav tako z regalnim avtomatskim skladiščem pridobimo na samem skladiščnem prostoru.
Inventura ob končanem poslovnem obdobju je izraz našega dela skozi obdobje in vsa odstopanja v zalogah nam prikazujejo kolikšne so bile napake pri manipuliranju z blagom. Keywords: proizvodno podjetje, material, skladiščno poslovanje, skladiščni prostor, strošek, zaloga, kvaliteta blaga, FIFO, regalno avtomatsko skladišče, inventura Published in DKUM: 14.11.2012; Views: 2731; Downloads: 325
Full text (464,36 KB) |
7. |
8. |
9. ANALIZA KAKOVOSTI STORITEV HOTELA IN ZADOVOLJSTVO GOSTOVTanisa Sabo Turner, 2011, final seminar paper Abstract: V današnjem času postaja poslovno okolje za organizacije čedalje bolj tekmovalno in agresivno, zato predstavlja kakovost storitev ključno sestavino za konkurenčnost. Le s kakovostnimi storitvami organizacije zadovoljujejo odjemalčeva pričakovanja. Zelo pomembno je spremljanje potreb, pričakovanj ter želja odjemalcev, saj lahko organizacije na podlagi rezultatov oblikujejo ali izboljšajo ponudbo ter zadovoljijo odjemalca.
V diplomskem seminarju sem želela izmeriti ter analizirati zadovoljstvo odjemalcev v hotelu Arena. Na podlagi rezultatov raziskave, ki sem jo opravila s pomočjo strukturiranega anketnega vprašalnika sem ugotovila, da so odjemalci hotela v splošnem zelo zadovoljni z izvedenimi storitvami, vendar se pojavljajo tudi odstopanja, kjer so potrebne izboljšave. Keywords: kakovost, storitev, zadovoljstvo, odjemalec, anketni vprašalnik Published in DKUM: 21.11.2011; Views: 2730; Downloads: 432
Full text (4,48 MB) |
10. |