| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Raziskava vključevanja kupcev v trajnostno usmerjene inovacije
Lara Potočnik, 2023, master's thesis

Abstract: Potrošnikovo videnje in dojemanje se dandanes močno povezujeta z varovanjem okolja, saj se splošno zavedanje družbe na tem področju krepi. Način delovanja organizacije, ki ponudi določen izdelek oziroma storitev ter s tem vpliva na okolje, v katerem potrošnik živi, je vodilo za pozitivno ali negativno odločitev potrošnika o nakupu izdelka oziroma naročilu storitve, kar posledično vpliva na prodajo ter uspešnost organizacije. Organizacija pa v povratni zanki na potrošnikovo dojemanje lahko vpliva z uporabo trajnostnih inovacij, ki jih potrošnik občuti neposredno ali posredno. Magistrska naloga temelji na teoretičnem delu s pregledom in razumevanjem aktualne literature na področju trajnostnega delovanja ter vpliva potrošnika na organizacijo ter obratno. V nadaljevanju sledi empirični del, za katerega smo z anketiranjem potrošnikov pridobili podatke, ki smo jih nato statistično obdelali na podlagi treh predpostavljenih raziskovalnih vprašanj. Rezultati podajo razumevanje z vidika dojemanja potrošnika, in sicer v povezavi z njegovo izobrazbo, poznavanjem trajnostnega delovanja (kako ozaveščen je) ter s tem, kako se v tej luči odraža njegova splošna skrb. Ključna ugotovitev magistrske naloge služi kot vodilo organizacijam, da neposredni vpliv trajnostnih inovacij na potrošnika ni nujno tisti ključen oziroma tisti, za katerega bi v osnovi lahko predpostavljali, da se bo potrošnik nanj hitreje in dovzetneje odzval. Kljub temu pa morajo organizacije posvetiti veliko pozornosti trajnostno naravnanim inovacijam, ki v danem trenutku niso neposredno vidne potrošniku, vendar se je v raziskavi izkazalo, da so zanj izjemno pomembne, saj s posrednim učinkom organizacije s svojimi internimi procesi vplivajo na okolje, v katerem potrošnik živi.
Keywords: trajnostno delovanje, potrošnik, uspešnost organizacij, inovacije
Published in DKUM: 13.09.2023; Views: 375; Downloads: 18
.pdf Full text (1,46 MB)

2.
Stres na delovnem mestu – primerjava soočanj in ukrepov evropskih držav z ZDA
Lara Potočnik, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi predstavimo problematiko stresa na delovnem mestu in odzive, vplive in posledice, povezane s stresom. Zanima nas, kakšen vpliv ima stres na telo posameznika in s kakšnimi težavami se sooča posameznik pod stresom. Predstavimo, kako lahko stres upravlja posameznik in kako organizacija. Razlikujemo med pojmoma stres in pritisk ter izpostavimo ključne razlike. Pojasnimo različne izvore stresa na delovnem mestu ter prednosti uspešnega obvladovanja in preprečevanja stresa. Opredelimo načine, kako organizacija lahko zazna stres, in pojasnimo prednosti upravljanja stresa z vidika organizacije ter z vidika posameznika. S primerjavo statistik in dobrih praks znotraj Evrope in ZDA izpostavimo obsežno problematiko stresa v delovnem okolju. Navedemo najpogostejše težave, ki jih povzroča stres, ter kako se nanj odzivajo delavci v Evropi in ZDA. Izpostavimo nekaj dobrih praks organizacij tako iz Evrope in ZDA, ki uspešno preprečujejo ali obvladujejo stres in tako vzorno izpostavljajo prednosti takšnega ravnanja tako za delavce kot za njihovo poslovanje.
Keywords: stres, stres na delovnem mestu, upravljanje stresa, stres v Evropi, stres v Združenih državah Amerike.
Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 880; Downloads: 141
.pdf Full text (2,01 MB)

3.
Vpliv kulture na pogajanja v poslovnem svetu, primer: Velika Britanija
Lara Potočnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V delu diplomskega seminarja se poglobimo v vpliv kulture na pogajanja v poslovnem svetu. Opredelimo kulturo z vsemi elementi, ki pomembno vplivajo na lastnosti posameznikov, udeležencev pogajanj. Zanima nas, kako kulturne razlike v poslovnih stikih vplivajo na možnosti za uspešno medsebojno sodelovanje. Natančno opredelimo pogajanja, vrsto pogajanj, potek pogajanj in kaj narediti takrat, ko nastane nevarnost, da bodo pogajanja neuspešna. Po opredelitvi kulture in teoretični obravnavi pogajanj predstavimo kulturo Velike Britanije. Raziščemo vse tiste značilnosti kulture, ki vplivajo na vedenje pogajalcev, in v nadaljevanju iščemo posebnosti pogajanj v Veliki Britaniji. Ta spoznanja uporabimo za pripravo povzetka procesa pogajanj v Veliki Britaniji. Ugotovimo, da so Britanci strpni, zadržani pogajalci, ki spoštujejo tradicijo. Izvajanje pritiskov in vprašljivi pristopi bodo vzrok, da se bomo s pogajanj vedno znova vračali praznih rok. Potrebna je velika mera potrpljenja, če se želimo prilagoditi britanski zanimivi kombinaciji formalnosti in zainteresiranosti za dolgoročne odnose. Ugotovili smo, da so Britanci strpni, zadržani pogajalci, ki spoštujejo tradicijo. Izvajanje pritiskov in vprašljivi pristopi bodo vzrok, da se bomo iz pogajanj vedno znova vračali praznih rok. Potrebna je velika mera potrpljenja, če se želimo prilagoditi Britanski zanimivi kombinaciji formalnosti in zainteresiranosti za dolgoročne odnose.
Keywords: kultura, vrednote, pogajanja, Velika Britanija
Published in DKUM: 28.11.2018; Views: 1166; Downloads: 77
.pdf Full text (210,70 KB)

Search done in 2.77 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica