| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SOCIALNI MEDIJI V SLOVENIJI, PRIMER OPERE MARIBOR
Klemen Gorenšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjih letih se vedno bolj pojavlja rek: »Če nisi na socialnih medijih, ne obstajaš.« Kaj socialni mediji sploh so? Koliko smo na njih prisotni Slovenci? Koliko, če sploh, se na njih pojavlja institucija, ki pooseblja najvišjo raven kulture na Slovenskem, Opera Maribor?Ali je sploh pomembno za njen ugled, obisk predstav, da se na socialnih medijih pojavlja? Odgovori na ta vprašanja so predmet te diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino razvoja interneta ter socialnih medijev, jih definira in klasificira. Nadaljevanje naloge pa predstavlja konkretno stanje prisotnosti Opere Maribor na najpopularnejših socialnih medijih v Sloveniji, ter preko raziskave ugotavlja njene priložnosti.
Keywords: komunikacija, kultura, Opera Maribor, socialni mediji, Slovenija
Published: 13.06.2012; Views: 8090; Downloads: 212
.pdf Full text (1,52 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica