| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje v volilni kampanji na lokalnih volitvah
Klavdija Hötzl, 2020, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomemben del volilne kampanje. Z njegovo pomočjo namreč politiki in njihova ekipa kreirajo volilno kampanjo, njene strategije in načine, kako bodo prepričali volivce, da se odločijo za njih. Pomembno je, kako politik z volivci komunicira, saj jim na ta način sporoča svoje namene in cilje za prihodnost, zakaj je prav on njihova najboljša izbira in katere spremembe želi vnesti. Zadnje čase igrajo pri tem veliko vlogo družbena omrežja, na katere se praktično seli velik del kampanje in komuniciranje z volivci. Tovrstne aktivnosti namreč politikom omogočajo neposredno komunikacijo z ljudmi, ki jim tudi takoj dajo povratne informacije. Sama podoba kandidata v očeh volivcev namreč zelo vpliva na njihovo odločitev. In prav zaradi tega je treba veliko pozornosti namenjati kandidatovemu vedenju – kaj s svojimi besedami in kretnjami sporoča volivcem ter kako verodostojen in resen deluje v njihovih očeh. Volilna kampanja ima torej velik vpliv na odločitev volivcev, ni pa edini dejavnik, ki vpliva nanje. Veliko je odvisno tudi od gospodarske situacije ter družbenega in političnega okolja, zaradi česar pride do določenega izida. Študija, ki sem jo izvedla v okviru magistrskega dela, se nanaša na lokalne volitve v Mariboru leta 2018 in na kampanjo kandidata in takratnega župana dr. Andreja Fištravca. Slednji v začetku volilne kampanje ni imel veliko podpore, saj je po javnomnenjski raziskavi velik odstotek vprašanih povedal, da ga zagotovo ne bi ponovno volili. Kljub temu mu je z različnimi pristopi in aktivnostmi v času volilne kampanje uspelo dvigniti podporo med volivci in se jim prikazati v pozitivni podobi ter kot povsem dostopna oseba.
Keywords: volilna kampanja, marketinško komuniciranje, dr. Andrej Fištravec, volitve, družbena omrežja
Published in DKUM: 11.12.2020; Views: 1038; Downloads: 154
.pdf Full text (1,19 MB)

2.
Hitra moda v maloprodajnem okolju
Klavdija Hötzl, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Hitra moda je v zadnjih nekaj letih doživela velik razcvet. S ponudbo oblačil po nizkih cenah in hitrem menjavanju trendov so ponudniki hitre mode dobili veliko pozornost odjemalcev, še posebej mladih žensk, ki so rade v trendu. Ker so uspeli skrajšati čas proizvodnje in dobave na minimum, lahko neprestano predstavljajo novosti na prodajnih policah, s čimer še bolj privabijo odjemalce. Porabnik namreč prav zaradi tega prodajalne obišče večkrat, da vidi, če je kaj novega na voljo. Prav tako zaradi nizkih cen odjemalec ne čuti nekega finančnega bremena ob nakupu tovrstnih oblačil, zaradi česar po nakupu ne čuti velike krivde. Nekateri pa ravno zaradi nizkih cen potrošijo preveč denarja in kupujejo impulzivno, kar pa vodi v negativne ponakupne posledice. Po drugi strani pa vse ni tako enostavno, kot se zdi. Ponudniki morajo biti ves čas v koraku s časom, da na policah predstavljajo le najnovejše trende, ki pa so lahko moderni zgolj malo časa. Prisiljeni so dobro spremljati povpraševanje in ob pravem času porabnikom ponuditi izdelek, ki si ga želijo. V ozadju vsega tega pa stoji mnnožična proizvodnja in maksimiranje dobička. Če želi ponudnik dati na trg nek izdelek po tako nizki ceni, mora dobavljati po zelo nizkih stroških, s čimer se proizvodnja seli v manj razvite države in se med drugim spodbuja nizko plačano delo. Poleg tega tudi kvaliteta izdelkov ni najboljša, saj so uporabljeni slabši materiali, da lahko proizvajajo s čim manjšimi stroški.
Keywords: maloprodaja, hitra moda, kvaliteta, potrošnja, vedenje odjemalcev
Published in DKUM: 14.12.2017; Views: 1663; Downloads: 231
.pdf Full text (945,97 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica