| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZAZNAVA IN VPLIV BARV NA PRIMERU TISKANIH OGLASOV
Katja Spes, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo s pomočjo literature opisali simboliko osnovnih barv, vpliv, ki ga imajo na ljudi, ter njihov pomen v oglasnih sporočilih. Omejili smo se na tiskane oglase (plakate, časopise, revije, neposredno pošto in embalažo) in opisali njihove prednosti in slabosti. Z anketnim vprašalnikom smo ugotavljali, na katere barve smo najbolj pozorni in katerim lastnostim se posamezne barve bolj približajo. Osredotočili smo se na sedem barv; zeleno, rumeno, oranžno, rdečo, vijolično, modro in črno barvo.
Keywords: barve, tiskani oglasi, zaznava
Published: 30.10.2015; Views: 568; Downloads: 58
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica