| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SODOBNI SLOVENSKI GLASBENI VIDEO - Primer videov na skladbo Punca
Katja Rigler, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu je okvirno predstavljen glasbeni video, njegova zgodovina in razvoj, vizualne predstavitve ter pomen in vpliv. Vsebuje tudi kratko zgodovino glasbenega videa na Slovenskem. Diplomsko delo posebej problematizira povezovanje glasbenega besedila z vizualnim prikazovanjem. To je podrobneje analizirano na primeru videov, ki so nastali v okviru natečaja za pesem »Punca«, glasbenika Jana Plestenjaka.
Keywords: Glasbeni video, Glasbeni video na Slovenskem, Natečaj Jana Plestenjaka, Pesem »Punca«
Published: 12.09.2011; Views: 10015; Downloads: 173
.pdf Full text (1,98 MB)

2.
Odnosi z javnostmi na področju medijskih kampanj
Katja Rigler, 2017, master's thesis

Abstract: V nalogi sem razčlenila in predstavila odnose z javnostmi v splošnem, njihove programe, tehnike in zgodovino. Zanima nas kaj to področje je in s čim se ukvarja, da lahko v nadaljevanju iz njega izhajamo. Osrednja tema so medijske kampanje, ki sem jih najprej opisala v širšem kontekstu, kasneje pa sem se osredotočila na volilne kampanje. Kot primer analize sem uporabila letošnjo predsedniško volilno kampanjo v Združenih državah Amerike. Celotno nalogo sem želela povezati z mediji - zakaj so pomembni, kako delujejo, kakšno vlogo imajo, to pa me je zelo zanimalo predvsem pri kampanji Trumpa in Clintonove. Tako odnosi z javnostmi kot kakršnekoli kampanje temeljijo na uporabi medijev in z njihovo pomočjo dosegajo cilje. Na podlagi teoretičnih izhodišč in preverjenih platform sem v empiričnem delu podala svoj predlagan model medijske kampanje. Vključuje potrebne korake do uspešne kampanje in lahko služi kot dodatna informacija oziroma nasvet.
Keywords: odnosi z javnostmi, medijske kampanje, volilne kampanje, predsedniška volilna kampanja v ZDA, model medijskih kampanj, volilni sistem v ZDA.
Published: 06.04.2017; Views: 695; Downloads: 122
.pdf Full text (2,40 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica