| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POUK PREDMETA SPOZNAVANJE OKOLJA ZUNAJ UČILNICE
Katja Mihelin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi najprej teoretično opredelimo izkustveno učenje ter pouk zunaj učilnice. Vključena so načela uspešnega izkustvenega pouka ter krog učenja skozi neposredne izkušnje. Opisani so koraki načrtovanja ter metode tovrstnega pouka. Opredeljena so tudi posebna znanja in spretnosti, ki jih učenci skozi izkustveno učenje razvijajo. Iz učnega načrta za spoznavanje okolja so izpisani vsi učni cilji in pripadajoči tematski sklopi, ki so glede na predlagane dejavnosti, načrtovani za doseganje pri pouku zunaj učilnice. Tem ciljem je pripisano število dejavnosti iz vseh štirih potrjenih priročnikov za učitelje. Razlike v številu zastopanosti dejavnosti zunaj učilnice glede na tematske sklope, razrede in glede na posamezne založbe so analizirane.. Dodan je primer eksemplarične učne priprave za predmet spoznavanje okolja zunaj učilnice. V prilogi je dodan izpis vseh dejavnosti načrtovanih za izvajanje zunaj učilnice iz priročnikov za učitelje.
Keywords: predmet spoznavanje okolja, pouk zunaj učilnice, izkustveno učenje, priročniki za učitelje, okoljska vzgoja.
Published: 07.07.2010; Views: 3290; Downloads: 677
.pdf Full text (2,52 MB)

2.
Različne teorije jezikovnih sprememb
Katja Mihelin, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so najprej naštete in opisane vrste jezikovnih sprememb: glasovne spremembe, spremembe po analogiji, semantične spremembe, spremembe v sintaksi in spremembe, ki so posledica jezikovnih kontaktov. Sledi opis dveh različnih pristopov k jezikovnim spremembam. Najprej je predstavljen zgodovinski pristop s pomočjo študija dela Rogerja Lassa. Lassov pristop k proučevanju jezikovnih sprememb je konservativen in temelji na analizi jezika kot abstraktnega objekta, neodvisnega od govorcev in uporabnikov. Jezikovne spremembe je po njegovem mnenju potrebno proučevati kot spremembe v notranjem sistemu in strukturi. Drug pristop, ki je opisan v diplomskem delu, pa je jezikovni pristop, ki zagovarja dejstvo, da je govorec, tj. uporabnik jezika, tisti, ki jezik spreminja. Diplomsko delo vsebuje tudi različna mnenja o proučevanju jezika kot živega organizma. V zadnjem poglavju so navedene možne skupne točke dveh prej opisanih pristopov.
Keywords: jezikovne spremembe, jezikovni pristop, zgodovinski pristop, endogene spremembe, govorec
Published: 12.01.2011; Views: 1436; Downloads: 122
.pdf Full text (326,42 KB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica