| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
NEGATIVNI VPLIV POBARVANK V VRTCU
Katja Gilčvert, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela je s pomočjo znanstvene literature opisan razvoj otrokovega likovnega izražanja, njegova vloga in pomen. Pomembno vlogo ima poglavje Likovna ustvarjalnost otrok in poglavje, ki predstavlja dejavnike ter načine, ki spodbujajo ali pa zavirajo ustvarjalnost otrok. Na kratko smo opisali risarsko likovno tehniko, in sicer risanje s flomastrom, ki smo si jo izbrali in uporabili pri raziskavi v empiričnem delu diplomske naloge. Pomembno vlogo ima del z naslovom Pobarvanke in priročniki, ki otroka učijo in naučijo risati, v katerem smo predstavili ključna dejstva tega problema. Z eno povedjo lahko rečemo, da je ustvarjalnost temelj likovne vzgoje in da mora imeti otrok vedno možnost, da se likovno izraža in ustvarja na lasten način, brez kakršnih koli priročnikov, ki bi otroku nakazovali, kaj in kako mora nekaj narisati. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da so priprave otroških likovnih pobarvank smiselne in bodo nadomestile obstoječe likovno sporne pobarvanke. Prav tako so primerni tudi motivi, ki smo jih izbrali kot osnovo za otroške pobarvanke. Otroci so bili uspešni pri risanju pobarvank. Stopnja interesa zanje je bila zelo pozitivna.
Keywords: Likovna vzgoja, predšolski otroci, ustvarjalnost, pobarvanke.
Published: 11.10.2010; Views: 3364; Downloads: 456
.pdf Full text (5,40 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica