| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Katarina Hriberšek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Keywords: Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Published in DKUM: 19.10.2023; Views: 452; Downloads: 69
.pdf Full text (3,36 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica