| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ANALIZA TRŽNIH MOŽNOSTI REGIONALNE ŠIRITVE DEJAVNOSTI PODJETJA PRIGO D.O.O.
Katarina Hlupič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Pojem podjetništvo se danes v družbi pojavlja skoraj najpogosteje ali kar vsak dan. V literaturi bomo opazili da obstaja veliko definicij, vendar je vsem skupno, da je podjetništvo sposobnost, kreativnost, tekmovalnost in smisel za inoviranje. Diplomski seminar z naslovom Analiza širitve dejavnosti podjetja Prigo d.o.o. smo razdelili na dva dela oz. dva sklopa. V prvem, teoretičnem delu smo navedli in razložili pojme, ki smo jih skozi nalogo največkrat uporabljali. Opredelili smo različne definicije podjetništva, kdo je podjetnik, kaj je sploh to podjetje, razlago smo nadaljevali s pojmi rast in razvoj podjetja ter katere načine rasti poznamo, nazadnje pa smo se osredotočili ter predstavili analizo trga po Porterjevem modelu konkurenčnih silnic. V praktičnem delu, ki je v diplomskem seminarju kot drugi del pa smo najprej predstavili podjetje Prigo d.o.o., njihove zgodnje začetke, uradne podatke, poslanstvo in vizijo ter politiko podjetja. Skozi praktični del analizirali okolje Savinjske regije, kjer smo najprej predstavili pokrajino, kamor podjetje širi svojo dejavnost, nato pa smo se osredotočili na analizo trga v tej regiji. Prikazali smo koliko podjetij deluje v tem okolju na področju dejavnosti Vzdrževanje in popravila motornih vozil in na področju Cestnega tovornega prometa. Kot naslednje smo preverili kakšna je konkurenca, analizo le-te smo naredili s pomočjo Porterjevega modela in ugotovili, da je to ena izmed najpomembnejših metod, ki jo moramo raziskati, pred odprtjem ali širitvijo podjetja, saj lahko konkurenca usodno vpliva na naše podjetje. Predstavili smo najpomembnejšega konkurenta na tem področju in sicer tako, da smo primerjali poslovanje našega izbranega podjetja ter konkurenčnega.
Keywords: rast, konkurenca, podjetništvo, podjetje
Published: 16.12.2011; Views: 1500; Downloads: 114
.pdf Full text (728,23 KB)

2.
IZBOLJŠANJE ORGANIZACIJSKE KULTURE V PODJETJU GOZDNO GOSPODARSTVO SLOVENJ GRADEC D.D.
Katarina Hlupič, 2016, master's thesis

Abstract: Pojma organizacijska kultura in organizacijska klima sta velikokrat zamenjana pojma. Res je, da imata veliko skupnega, vendar ju kljub temu ne smemo enačiti. Sam pojem kultura je globlji od klime, ki pa je nekakšen odsev kulture. Organizacijska kultura je sistem vrednot, pravil, stališč, norm, lastnosti, vedenja in načinov delovanja zaposlenih. Poleg tega pojma lahko zasledimo tudi druge pojme, kot so kultura združbe, kultura podjetja, korporacijska kultura itd. Pri organizacijski klimi pa opredeljujemo tiste značilnosti, po katerih potem organizacijo ločimo od drugih organizacij in vpliva na vedenje ljudi. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, prvi del je teoretični in drugi del je empirični. V prvem delu smo s pomočjo različnih avtorjev najprej podrobneje obravnavali organizacijsko kulturo. Predstavili smo definicijo in tipe organizacijske kulture, raziskali, kako organizacijska kultura vpliva na uspešnost organizacije, osredotočili smo se na značilnosti in dejavnike kulture ter razjasnili sestavine, ravni in funkcije kulture v organizaciji. Podobno smo nato naredili tudi pri organizacijski klimi, kjer smo prav tako najprej predstavili pojem organizacijske klime, kakšne vrste poznamo, kako organizacijska klima vpliva na organizacijo. Prikazali smo dejavnike oziroma dimenzije klime, kako jo lahko spreminjamo ter merimo in proučujemo. Na koncu teoretičnega dela smo želeli predstaviti razlike med organizacijsko kulturo in organizacijsko klimo. V empiričnem delu smo predstavili izbrano podjetje Gozdno gospodarstvo Slovenj Gradec, d. d. S pomočjo anketnega vprašalnika za merjenje kulture in klime smo naredili raziskavo v podjetju. Dobljene rezultate smo analizirali in predstavili v grafih ter pri vseh trinajstih dimenzijah podali konkretne predloge za izboljšave.
Keywords: Organizacijska kultura, organizacijska klima, dejavniki kulture in klime, značilnosti organizacijske kulture, vrste organizacijske klime.
Published: 21.10.2016; Views: 477; Downloads: 109
.pdf Full text (1,71 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica