| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
DOSLEDNOST PRI POSTAVLJANJU PRAVIL IN MEJA V VZGOJI PREDŠOLSKEGA OTROKA
Karmen Šket, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Doslednost je ena od pomembnejših elementov pri vzgoji. Zaradi pomanjkanja doslednosti mnogokrat prihaja do problemov na relaciji starši — otrok oziroma vzgojitelj — otrok. Mnogokrat popuščamo otrokovemu moledovanju. Včasih naredimo nekaj, česar v normalnih okoliščinah nikoli ne bi, v raztresenosti pa popustimo. Starši in vzgojitelji se mnogokrat najdemo v situacijah, ko na otroka težko vplivamo. Včasih je to zaradi napornega dne v službi, včasih zaradi utrujenosti ali katerega drugega vzroka prepustimo otroka »samovzgoji«, namesto da bi aktivno sodelovali v njegovi vzgoji. Za doslednost v vzgoji si moramo vzeti čas. S pretepanjem, kričanjem, grožnjo nikoli ne bomo dosegli, da se bo otrok primerno obnašal. Vedeti moramo, da je otrok oseba s svobodno voljo, ki jo bo slej ko prej izkoristil. Doslednost nam omogoča, da to, kar govorimo, mislimo resno, otrokom pa doslednost pomaga, da se nas naučijo jemati resno. Doslednost predstavlja veliko večji izziv za starše, ki so doslej otroke reševali ali ščitili pred posledicami njihovih odločitev. Starši in vzgojitelji moramo v vzgoji otrok postaviti meje, preko katerih se ne sme. Včasih se nam zdi, da bi nam bilo laže, če bi bili popustljivejši. Vztrajati pri svojih odločitvi je res včasih težko, vendar se moramo zavedati, da bo vzgoja prava, če bomo dosledni.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: Pravila in meje, doslednost, vzgoja.
Published: 07.04.2010; Views: 3301; Downloads: 549
.pdf Full text (337,28 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica