| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PLAN NASLEDSTVA V DRUŽINSKEM PODJETJU M, d.o.o.
Kaja Rajh, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Družinska podjetja že dalj časa predstavljajo pomemben del svetovnega gospodarstva v številnih državah. Zmotno pa je splošno uveljavljeno mnenje, da lahko družinska podjetja enačimo z malimi in srednje velikimi podjetji, kajti v svetu poznamo številna velika družinska podjetja. Družinska podjetja so predstavljena kot pomembni ustvarjalci delovnih mest, rešujejo brezposelnost ter dvigujejo življenjsko kakovost. Cilj družinskih podjetij ni kratkoročno razmišljanje in hiter zaslužek, temveč dolgoročen in stabilen razvoj. V Sloveniji so družinska podjetja v večini mlada, saj smo le-te odkrili bistveno pozneje – približno pred dvajsetimi leti, vendar so kljub temu zelo pomembna za naše gospodarstvo. Družinska podjetja se pri prehodu na naslednjo generacijo pogosto znajdejo v problemih, saj na plan pridejo težave, ki z vsakodnevnim poslovanjem nimajo neposredne povezave. Nasledstvo družinskega podjetja je potrebno obravnavati kot proces, ki se mora začeti že zelo zgodaj, torej takrat, ko otroci vstopijo v podjetje.
Keywords: Družinsko podjetje, prednosti družinskega podjetja, slabosti družinskega podjetja, nasledstvo, vloga družine v družinskem podjetju, značilnosti.
Published: 17.10.2014; Views: 923; Downloads: 180
.pdf Full text (613,77 KB)

2.
Povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke
Kaja Rajh, 2019, master's thesis

Abstract: V okviru magistrskega dela smo se odločili preveriti, kakšna je povezanost prepoznavnosti znanega športnika in prepoznavnosti blagovne znamke, saj je blagovna znamka v današnjem svetu postala več kot le izdelek in tega se zavedajo tudi podjetja po vsem svetu. Podjetja na različne načine gradijo prepoznavnost blagovne znamke. Sponzoriranje športa predstavlja podjetjem orodje, s katerim podjetja dosegajo večjo prepoznavnost. Šport je postal del življenja in vsakdana ljudi. Ljudje smo vsakodnevno v stiku s športom, ko gledamo televizijo, prebiramo časopis, internet ali pa nakupujemo. Podjetja veliko denarja namenjajo za sponzoriranje športnikov, športnih ekip, dogodkov ipd., saj na ta način povečujejo prepoznavnost in ugled podjetja ter blagovnih znamk na različnih trgih. Prepričani smo, da je že vsak izmed vas slišal za Rogera Federera, Lionela Messija, Marijo Sharapovo itd. To so le nekateri izmed vseh vrhunskih športnikov po svetu, ki služijo ogromno denarja iz sponzorskih pogodb in promocij za različna podjetja. Nekateri športniki na letni ravni zaslužijo iz tega naslova več denarja, kot pa prejmejo iz nagrad iz športnih tekmovanj. Znotraj magistrskega dela smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Pri prvi metodi smo uporabili vprašalnik za zbiranje podatkov. Zbrane podatke smo s pomočjo statističnega programa SPSS obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Od štirih hipotez smo dve ovrgli in tri potrdili. Naredili smo opisno statistiko, izvedli faktorsko analizo, preverili povezave med spremenljivkami s Pearsonovim koeficientom korelacije. Predvidevamo, da bo tudi v prihodnje priljubljenost športa rastla in s tem bo zanimanje za sponzoriranje športnikov, športnih ekip in dogodkov s strani podjetij postalo vse večje. Navedemo lahko vsaj en primer, ko želimo biti ljudje oblečeni po zadnji modi svojega najljubšega športnika in zato pripravljeni odšteti gore denarja.
Keywords: prepoznavnost, znan športnik, blagovna znamka, šport
Published: 22.11.2019; Views: 41; Downloads: 19
.pdf Full text (2,36 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica