1.
NAČRTOVANJE NARAVOSLOVNIH DEJAVNOSTI V PREDŠOLSKEM OBDOBJUKaja Fošnarič, 2015, undergraduate thesis
Abstract: V diplomskem delu z naslovom Načrtovanje naravoslovnih dejavnosti v predšolskem obdobju je v teoretičnem delu predstavljen Kurikulum za vrtce s področja naravoslovja. Temu sledi sklop, v katerem preučujemo strukturo didaktične priprave za naravoslovno dejavnost. Podrobneje so izpostavljeni cilji, vsebine, metode in oblike dela, artikulacija in evalvacija didaktične priprave. V nadaljevanju je predstavljena priprava za naravoslovno dejavnost, izdelana na osnovi primerjalne analize nekaterih strokovnjakov iz področja didaktike.
Empirični del predstavlja raziskava. Z anketiranjem vzgojiteljev smo pridobili podatke o tem, kako vzgojitelji v svojih pripravah načrtujejo naravoslovne vsebine. Anketne vprašalnike smo razdelili v vse enote vrtca Ivana Glinška v Mariboru. S pomočjo anketnih vprašalnikov smo ugotavljali: kako vzgojitelj najpogosteje zapiše svoje dnevno pedagoško delo v skupini; kaj je temeljno izhodišče vzgojiteljevega načrtovanja na področju narave; katere oblike dela največkrat vsebuje vzgojiteljeva priprava za področje narave; katere metode dela največkrat vsebuje vzgojiteljeva priprava za področje narave; ali priprava vzgojitelja vsebuje cilje, kot so navedeni v Kurikulumu, ali cilje za posamezno dejavnost predlaga sam; ali vzgojitelj v svoji pripravi načrtuje evalvacijo naravoslovne dejavnosti. Izsledke anketiranja smo predstavili kvantitativno, in sicer v obliki grafov in tabel.
Keywords: narava, predšolska vzgoja, načrtovanje vzgojiteljic, dnevna priprava.
Published in DKUM: 08.12.2015; Views: 3436; Downloads: 717
Full text (1,05 MB)